Duurzame wervingsstrategie voor Amref Flying Doctors

Lees wat het resultaat is

cases

Werving voor Amref Flying Doctors

Zonder giften van trouwe donateurs kan de stichting Amref Flying Doctors haar werk niet doen. Het aantal gevers moest dus worden uitgebreid. En niet voor één jaar, maar voor tien op z’n minst. Als antwoord op deze uitdaging, ontwikkelde Mindwize een duurzaam wervingsprogramma, gebaseerd op een strategie die jaren meekon. Om de juiste match te....

Lees meer

cases

Werven voor Mercy Ships

De vraag was helder: wat is de meest effectieve manier om nieuwe donateurs te werven? Om de vraag net zo helder te kunnen beantwoorden, begonnen we een uitgebreid onderzoek. We analyseerden de markt, de mogelijke doelgroepen van Mercy Ships en hun favoriete mediakanalen. We bezochten de sociale groepen waar de potentiële donateurs zich bevonden. We lazen....

Lees meer

cases

Direct mail is de basis van crossmediale campagne

Om onderzoek te financieren, helpen we het ParkinsonFonds met een continue stroom van donaties. Al meer dan 15 jaar beheren we de database en ontwikkelen we voor deze mooie stichting de wervings- en behoud strategieën. Die we steeds vaker cross mediaal inzetten. ParkinsonFonds: Direct mail als basis We maken veelvuldig gebruik van direct mail. En....

Lees meer

Wij gaan er van uit dat als u onze website bezoekt, u akkoord gaat met het gebruik van deze cookies. meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close