Jaarlijkse kalendermailing voor Simavi

Jaarlijkse kalendermailing voor Simavi

Jaarlijkse kalendermailing voor Simavi

19 november is het Wereld Toilet Dag. Dan valt bij donateurs van Simavi de kalendermailing op de mat. Zij heben de kalender voor 2022 ontvangen met prachtige foto’s van vrouwen en meisjes die dankzij donateurs toegang kregen tot schoon water en veilige toiletten.

Al jaren een succesvolle mailing

Voor Simavi willen we de donateurs door het jaar heen verrassen met verschillende soorten mailings die – uiteraard – passen bij de positionering van Simavi. De kalendermailing is een jaarlijks terugkerende, succesvolle mailing. De ROI van deze mailing is goed en tegelijkertijd geven we de donateurs iets terug voor hun steun. En we weten uit onderzoek: wederkerigheid zorgt voor een hogere retentie.

Inhoud mailpack

Wereld Toilet Dag

Op Wereld Toilet Dag wordt stilgestaan bij het wereldwijde gebrek aan toiletvoorzieningen en de gevolgen daarvan.

Een veilig en schoon toilet is een mensenrecht, maar niet vanzelfsprekend in landen als Oeganda, Nepal, India en Bangladesh. Wereldwijd hebben 4,2 miljard mensen geen toegang tot een veilig toilet. Vooral voor vrouwen en meisjes is dat een ramp. Tijdens hun menstruatie kunnen zij niet naar school of werk als daar geen toilet is. En ze zijn kwetsbaar voor (seksueel) geweld als er geen veilige plek is om naar het toilet te gaan. Bovendien verspreiden ziektes zich sneller zonder hygiënische sanitatie-voorzieningen.

Download de brochure over de Mindwize CRM-database

Mindwize en Simavi

Sinds 2013 werken wij met veel enthousiasme samen met Simavi op het gebied van particuliere fondsenwerving. De wijze waarop we samenwerken heeft zich in de loop der jaren doorontwikkeld. Waar Mindwize het totale fondsenwervende programma regisseerde en uitvoerde, voert in de huidige samenwerking Simavi de regie en adviseert en faciliteert Mindwize. Simavi maakt gebruik van de Mindwize CRM- applicatie, het campagne-management-systeem, de formulierenmodule, reports en dashboarding. Het direct-mail-jaarplan ontwikkelen Simavi en Mindwize gezamenlijk, waarbij Mindwize de creatie, inkoop, productie en verzending van de mailings verzorgt.

Over Simavi

Simavi zet zich sinds 1925 in voor schoon water en beter sanitair in landen waar dit veel minder vanzelfsprekend is dan in Nederland. Simavi werkt aan de verbetering van het dagelijks leven van vrouwen en meisjes in 10 Afrikaanse en Aziatische landen. Krachtige vrouwen en meisjes verbeteren niet alleen hun eigen situatie, maar ook die van de mensen om hen heen.

Meer informatie vind je op de website van Simavi.

Ontdek andere succesvolle campagnes om te groeien


Stel een vraag
?

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.