Wij zijn Mindwize en we leveren resultaat

Wij helpen non-profits aan meer en betere donateurs door middel van aansprekende campagnes en verfijnde data-analyses. We zetten mensen aan tot actie. We zorgen voor meer giften en bouwen aan waardevolle relaties. Met 25 jaar ervaring weten we wat werkt om het beste resultaat te bereiken zodat jouw organisatie de wereld een beetje meer geluk kan brengen.

Al

25 jaar

Resultaat

Wij hebben

2.143.352

donateurs geworven

en

205 mln.

euro opgehaald

Om de

Wereld

gelukkiger te maken

We zijn met 100 bij Mindwize. 100 gepassioneerde fondsenwerving specialisten op het gebied van concept, copy, media, data-analyse, strategie, integratie, online, telemarketing, direct mail, grote gevers en nalatenschappen. Iedereen bij ons heeft maar 1 passie: het beste resultaat voor onze klanten.

Als fondsenwerver heb je het niet makkelijk. Er komt veel op je af. Overheden verlagen subsidies, donateurs zijn moeilijker te binden en elke dag zie je nieuwe inzichten langskomen. Op beurzen wordt je verteld wat the next big thing is. Wat achteraf toch weer een hype bleek te zijn…

Je kunt je budget maar 1 keer uitgeven.
Waar kies je dan voor?

Wij helpen je de juiste keuze te maken om mensen aan je te binden. Met resultaat als belofte. Wij doen alleen wat werkt. Al meer dan 25 jaar meten we alles en weten we veel. Daarom zijn wij in staat om in deze ingewikkelde tijden jou de weg naar meer succes te wijzen. Dus als een campagne er mooi en hip uitziet, maar geen goede donateurs of gulle giften oplevert, vinden wij dat zonde van jouw geld. Dat klinkt misschien traditioneel, maar wat is daar mis mee?

We bewijzen elke dag weer dat Direct mail werkt. Maar daarmee zijn we nog geen traditionele direct mailer. Cross mediaal heeft de toekomst. En de technieken die we gebruiken verschillen per campagne. Maar altijd met resultaat als belofte.

Mindwize - Vakmanschap is een duurzame trend

Diensten

Een succesvolle campagne. Wat is dat eigenlijk? En belangrijker: hoe kom je zover? Bij Mindwize weten we wat werkt. We geloven in de combinatie van de juiste middelen, een gepaste benadering en kennis van de doelgroep. Met dat recept zetten we jouw campagne op touw. We weten de juiste mensen te vinden. En zetten ze aan tot actie. Altijd met hetzelfde doel voor ogen: ervoor zorgen dat jouw doelgroep jou helpt om de wereld beter te maken. Dat klinkt niet alleen mooi, dat wordt het ook.

Geïntegreerde Fondsenwerving

We maken veelvuldig gebruik van direct mail. En nog steeds met succes. Want direct mail blijft de stevige basis waarop we verder bouwen. Met behulp van advertenties bijvoorbeeld en radio. Maar ook met online campagnes, sociale media en sms-acties. We geloven dat geïntegreerd campagne voeren betere resultaten oplevert. De samenwerking met ons online bureau Let’s Groo en ons callcenter Socialcall staat garant voor ruim 20 jaar ervaring in fondsenwerven en resultaatgerichte campagnes, waarmee we nieuwe donateurs werven en binden. Samen kijken we verder dan één enkele actie. Uiteindelijk gaat het om de juiste…

Lees meer

Listbroking

Er zijn honderden adressenbestanden beschikbaar in Nederland. Maar welke moet je kiezen, als je fondsenwerver bent en nog niet helemaal thuis bent in data? Gelukkig gaat Mindwize al wat jaren mee. We kennen de non-profit sector als geen ander. We weten welke bestanden interessant kunnen zijn voor de campagnes die jij wilt lanceren. We zijn bovendien op de hoogte van de laatste privacyregels. Op basis van de gekozen strategie en de juiste mediakanalen adviseren wij je in welke bestanden de doelgroepen zich bevinden die zich aan jouw organisatie willen binden.…

Lees meer

Strategie en analyse

We helpen fondsenwervers om van jouw losse giftgevers waardevolle relaties te maken. Dat vraagt om een doeltreffende strategie en een gedegen analyse. Gezamenlijk zullen we een groot aantal strategische vragen beantwoorden. De antwoorden zijn voer voor analyse. Als we de doelgroep in kaart hebben en de mensen kennen die jouw organisatie een of meer keren financieel hebben gesteund, ontwikkelen we een strategie die hen aan jouw organisatie gaat binden. Niet voor even, maar voor lange tijd. Meer weten hoe we strategie inzetten en hierop analyseren? Neem dan contact op met Jeanette.

Lees meer

Wealth overlay

Donateurs verschillen. Niet alleen in achtergrond en interesses, maar ook in bestedingsruimte. En mensen die meer binnenkrijgen, hebben de mogelijkheid om meer te doneren. Om die mensen te vinden, heeft Mindwize de Wealth Overlay ontwikkeld. Dankzij deze techniek filteren we de meer vermogende donateurs uit je donateurs bestand. Het resultaat is een lijst met geïnteresseerde mensen die veel voor je kunnen betekenen. Zo haal je meer uit je bestaande contacten. Wil je meer weten over de Wealth Overlay? Neem dan contact op met Robert.

Lees meer

Donor care

Fullservice databasemanagement voor een optimaal relatiebeheer. Fondsenwerving kent talloze facetten: data entry, donor care, databeheer, opslag, rapportages, ontdubbelen, selecties... Om de donateurs optimaal te servicen en relaties uit te bouwen, zul je als non-profit je database op orde moeten hebben - en alles wat daarbij komt kijken. Data zijn belangrijk en worden steeds belangrijker. Kwalitatief hoogwaardige data zorgen voor betere resultaten. Je weet welke data je nodig hebt. Het is het de kunst om ze zo te bewaren en toegankelijk te maken in jouw database dat de hele organisatie er profijt…

Lees meer

Medium High donors

De missing middle in je fondsenwervingsprogramma. Wat houdt de kleinere donateurs tegen om meer te geven? Hoe verhouden donateurs zich tot een non-profit? Waarom is het wijs om juist te investeren in medium high donors. We hebben ervaren dat met name donateurs uit deze groep bereid zijn om meer te gaan geven en op termijn kunnen uitgroeien tot grote donateurs. We helpen je graag om jouw donateurs door deze funnel te loodsen. Meer weten over Medium High donor mailingen? Neem dan contact op met Marieke.

Lees meer

Nalatenschap campagne

Mensen die geld nalaten, willen dat het goed terechtkomt. Goede doelen komen dan ook vaak voor in een testament. Met dit geld bouwen organisaties als die van jou aan een mooiere wereld. Maar hoe krijg je die top-of-mind-positie? En hoe doe je dat op een integere manier? Mindwize weet hoe je deze specifieke groep van potentiële donateurs benadert door middel van een nalatenschap campagne. Daarnaast maken we het hun makkelijk om jouw organisatie op te nemen in hun testament. Zo bereik je het hoogst haalbare resultaat, met en uit respect…

Lees meer

Stopperadvertenties

Maximaal bereik, minimale kosten. Een stoppercampagne kan ingezet worden als ondersteunend middel bij zowel offline als online campagnes. Een stopper is een prima aanjager om leads te genereren en mensen naar een (actie)website te loodsen. Een stoppercampagne kan bovendien doorlopend worden ingezet om meer aandacht te verkrijgen bij donateurs en prospects. Wil je meer weten over gratis Stoppers? Ga naar de website stopperadvertenties.nl voor meer informatie. Of neem contact op met Marieke.

Lees meer
Over ons - Mindwize - Wim Tegelaar

Wim Tegelaar Directeur

Wim kan je veel vertellen over kortlopende projecten en mooie resultaten.
Je kunt hem 't snelst bereiken op 06 54243986 of op onderstaand nummer.

Bel 023 - 567 7000