Nieuwsbriefmailing voor Mercy Ships Zweden

Nieuwsbriefmailing voor Mercy Ships Zweden

De uitdaging

Het is belangrijk om in contact te blijven met je donateurs. Laat regelmatig weten hoe dankbaar je ze bent en wat voor goed werk er kan worden verricht dankzij hun donatie.

Voor Mercy Ships Zweden verzorgen we hiertoe al vele jaren een nieuwsbriefmailing voor bestaande donateurs als vast onderdeel van de fondsenwervingsstrategie. Dankzij deze nieuwsbrief kan Mercy Ships donateurs meer betrekken bij hun organisatie en vertellen wat er met hun donatie gebeurt. Zo komen donateurs bijvoorbeeld meer te weten over hoe een operatie is gegaan.

Onze strategie

Twee keer per jaar verzorgen wij een nieuwsbriefmailing naar bestaande donateurs van Mercy Ships. Deze mailing bestaat uit een brief, een nieuwsbrief en een leaflet. In de nieuwsbrief herhalen we de geefvraag uit de brief. Daarnaast ontvangt de donateur een set van 3 kaarten.

In de nieuwsbrief staat een testimonial van een Zweedse vrijwilliger, er komt een dokter aan het woord en er staan vóór- en na-foto’s van patiënten in om de impact van donaties te laten zien. Ook staat er een artikel in over de mogelijkheid om iets na te laten aan de stichting.

De vervolgstappen

De mailing wordt opgevolgd door een telemarketingcampagne. Daarvoor wordt samengewerkt met het Zweedse telemarketingbureau Becksmo.

Over Mercy Ships

Mercy Ships maakt chirurgische zorg toegankelijk voor de allerarmsten. Met het grootste ziekenhuisschip ter wereld, via de inzet van professionele vrijwilligers, en dankzij de betrokkenheid van duizenden mensen.

Bekijk de website van Mercy Ships Zweden.
Bekijk de Nederlandse website van Mercy Ships.

Ontdek andere succesvolle campagnes om te groeien


Stel een vraag
?

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.