Socialcall

telemarketing voor goede doelen

Telemarketing voor goede doelen met Socialcall

Het callcenter voor goede doelen.

Een sterkte relatie begint met een goed gesprek. Met ons eigen callcenter Socialcall hebben we alle expertise in huis en kunnen we snel schakelen en bijsturen met het callcenter.

Wij helpen goede doelen bij het versterken van de band met hun achterban en het genereren van meer inkomsten. Of het nu gaat om service, advies of verkoop, we willen altijd het meeste uit onze gesprekken halen. Bellers van Socialcall zetten zich bij elk gesprek in voor het best haalbare resultaat: bouwen aan een langdurige vaste relatie met je donateurs.

 

Wij zoeken de juiste beller bij de juiste campagne. Zo halen we een optimaal rendement!

De bellers van Socialcall zijn gemiddeld 60 jaar. Hierdoor spreken zij de taal van de donateur en voelen ze zich verbonden met de doelstelling van je organisatie. Sommige bellers werken al meer dan 10 jaar bij ons.

De bellers van Socialcall zijn gedreven en oprecht geïnteresseerd in wat het goede doel wilt bereiken. Een Socialcall beller wordt geselecteerd op persoonlijkheid en empathisch vermogen en op de motivatie om actief ‘iets goeds’ te willen doen voor de maatschappij.

Socialcall helpt goede doelen aan meer en betere donateurs. Als goed doel ben je namelijk afhankelijk van donaties. Een succesvolle campagne vraagt om een goed doordacht plan en een professionele aanpak.

Wij hebben jarenlange ervaring om bij jouw vraagstelling de juiste dienst aan te bieden.

 

Benieuwd wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen?
Neem dan contact op met Dyonne Kemper via dyonne@socialcall.nl of bel 06-25142304.

 

Naar de website van Socialcall

Socialcall medewerkers

Vragen over Telemarketing?

Neem gerust contact op met Dyonne Kemper 06-25142304.

Neem contact op