Socialcall

telemarketing voor goede doelen

Telemarketing voor goede doelen met Socialcall

Met ons eigen callcenter Socialcall hebben we alle expertise in huis en kunnen we snel schakelen en bijsturen met het callcenter.

De bellers van Socialcall zijn een mix van jong en oud. Zo laten we die beller aan het woord die de taal van jouw donateur spreekt en zich verbonden voelt met de doelstelling van jouw organisatie.

Wij zoeken de juiste beller bij de juiste campagne. Zo halen we een optimaal rendement!

De bellers van Socialcall zijn gedreven en oprecht geïnteresseerd in wat het goede doel wilt bereiken. Een Socialcall beller wordt geselecteerd op persoonlijkheid en empathisch vermogen en op de motivatie om actief ‘iets goeds’ te willen doen voor de maatschappij.

Benieuwd wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen?
Neem dan contact op met Dyonne Kemper via dyonne@socialcall.nl of bel 06-25142304.

Naar de website van Socialcall

De structuur die wij bij Socialcall gebruiken bij briefings, opleiding en tussentijdse coachings is steeds als volgt:

Nu denk je misschien: oei? Dit is toch iets riskant. Wat levert telemarketing precies op voor mijn organisatie? Wij snappen jouw terughoudendheid. Heb je behoefte aan meer donaties? Wil je meer maandelijkse donateurs maar ben je nog niet zeker of telemarketing wel het juiste kanaal is? Hier zijn de voordelen voor jouw organisatie:

Deze voordelen haal je uit telemarketing

Socialcall medewerkers

Benieuwd wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen?

Neem gerust contact op met Dyonne Kemper 06-25142304.

Neem contact op

 

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Ontvang elke maand fondsenwerving nieuws in je inbox.