Online campagne voor PAZ-Holandesa

De missie van PAZ-Holandesa is gericht op het verbeteren van de omstandigheden van sociaal en economisch achtergestelde Peruaanse kinderen door het aanbieden van gratis medische zorg, in de breedste zin van het woord.

PAZ-Holandesa geeft GRATIS medische hulp aan kinderen in Peru

Helaas nog steeds hard nodig, ondanks de groeiende economie in dit Zuid-Amerikaanse land. De kloof tussen arm en rijk blijft groot. Kinderen die geboren worden met een defect zoals een schisis (hazelip) of spina bifida (open ruggetje) en waar de ouders niet over economische bronnen beschikken, worden niet geopereerd en krijgen geen behandeling. Sinds het jaar 2000 hebben zij al meer dan 5000 kinderen gratis geopereerd en hebben zij allen een volledig nazorgtraject gehad of zitten daar nog in.

Bekijk hier de website van PAZ-Holandesa. 

Campagne overzicht

 

Kinderziekenhuis Paz Holandesa in Peru geeft gratis medische hulp aan (ernstig zieke) kinderen. Maar als gevolg van corona raken medische voorraden snel op. Binnen twee weken hebben we een Facebook-campagne opgezet, om nieuwe donateurs te werven.

Online campagne voor PAZ-Holandesa

Facebook campagne

De potentiële donateurs op Facebook krijgen een video te zien en vervolgens een Facebook-advertentie met de vraag om te doneren. Als ze op deze advertentie klikken, komen ze op de donatiepagina. Wie een donatie doet, krijgt uiteraard een bedank-e-mail en gaat hierna de e-mail-donorjourney in.

Donatiepagina

Via Facebook en e-mail kwamen de donateurs op de donatiepagina waar ze gemakkelijk, via een paar klikken konden doneren.

Deze donatiepagina is onderdeel van ons Campaign Control Center: een gecentraliseerd systeem ten behoeve van het inrichten en monitoren van fondsenwerving campagnes.

Bekijk hier meer informatie over ons Campaign Control Center!

Bekijk hier de video die wij gemaakt hebben voor Paz-Holandesa:

Zo zet jij leadgeneratie effectief in! Whitepaper online leadgeneratie

Leer van drie succesvolle praktijkvoorbeelden

Vandaag bekijk je een video op Facebook over dierenleed. Morgen zie je een advertentie van een goed doel voor dierenrechten om een petitie te tekenen, brochure te downloaden of een quiz te doen – iets waarmee de organisatie aan jouw contactgegevens kan komen. Hiermee ben jij een lead geworden. Het goede doel kan jou bereiken. Met een vraag, een aanbod of een dienst.

In deze whitepaper lichten wij wat praktijkvoorbeelden van online leadgeneratie voor je uit.

Download whitepaper

Vragen over deze campagne?

Neem dan contact op met Berry Lommerse via onderstaand formulier.

Andere campagnes

Waar we ook trots op zijn

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Ontvang elke maand fondsenwerving nieuws in je inbox.