Trombosestichting Antistollingspas-campagne

Voor de Trombosestichting Nederland hebben wij de antistollingspas-campagne gemaakt. Iedereen die bloedverdunners gebruikt kan de antistollingspas gratis aanvragen.

Antistollingspas

Met de pas kun je overal ter wereld laten zien dat je bloedverdunners gebruikt. Dit is belangrijk, want met de gegevens op de antistollingspas kunnen de behandelaars beter inspelen op je medische situatie.

Aanvraag antistollingspas

Via Facebook en e-mail kwamen de donateurs op de aanvraag pagina waar ze gemakkelijk de antistollingspas konden aanvragen.

Na de online aanvraag werden de donateurs gebeld door onze collega’s van Socialcall en kwamen ze in een e-mail donor journey terecht.

Bekijk de aanvraag pagina

Deze aanvraag pagina is onderdeel van ons Campaign Control Center: een gecentraliseerd systeem ten behoeve van het inrichten en monitoren van fondsenwervingscampagnes.

Bekijk hier meer informatie over ons Campaign Control Center!

Ingezette middelen

  • Facebook leadgeneratie
  • Website (incl. popup)
  • Email automation
  • Insert in verschillende magazines
  • Gratis stopperadvertenties in gedrukte media
  • Donateurs nagebeld via Socialcall, ons eigen callcenter

Campagne overzicht

Zo zet jij leadgeneratie effectief in! Whitepaper online leadgeneratie

Leer van drie succesvolle praktijkvoorbeelden

Vandaag bekijk je een video op Facebook over dierenleed. Morgen zie je een advertentie van een goed doel voor dierenrechten om een petitie te tekenen, brochure te downloaden of een quiz te doen – iets waarmee de organisatie aan jouw contactgegevens kan komen. Hiermee ben jij een lead geworden. Het goede doel kan jou bereiken. Met een vraag, een aanbod of een dienst.

In deze whitepaper lichten wij wat praktijkvoorbeelden van online leadgeneratie voor je uit.

Download whitepaper

Trombosestichting Nederland

De Trombosestichting Nederland zet zich in voor een toekomst zonder tromboseleed. Door goede voorlichting verminderen zij de kans op trombose. De Trombosestichting Nederland werkt aan betere medicijnen en betere behandeling van trombose door het financieren van onderzoek. Zo dragen zij bij aan een beter leven van mensen met trombose.

Ieder uur krijgen 11 mensen in Nederland trombose!  Bijvoorbeeld in een arm, been, in de onderbuik of in de longen. Per dag overlijden maar liefst 40 mensen aan trombose. Dat moet stoppen! Meer onderzoek is nodig om het aantal trombosegevallen te verminderen en daar kunnen wij de Trombosestichting Nederland bij helpen!

Meer informatie vind je op de website van de Trombosestichting Nederland.

Vragen over deze campagne?

Neem dan contact op met Berry Lommerse via onderstaand formulier.

Andere campagnes

Waar we ook trots op zijn

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Ontvang elke maand nieuws over fondsenwerving campagnes in je inbox.