DM campagne Mercy Ships Zweden

DM campagne Mercy Ships Zweden

Sinds eind 2017 hebben we samen met Mercy Ships Zweden intensief gewerkt aan de opbouw van hun donateursbestand. Direct mail staat hier aan de basis, maar we gebruiken ook andere kanalen als telemarketing. En met succes. Hun bestand is in nog geen 2 jaar tijd gegroeid van 1.000 donateurs naar 35.000 donateurs! Het doel is om trouwe donateurs te vinden die het werk van Mercy Ships Zweden langdurig willen steunen. Een duurzaam wervingsprogramma dus, gebaseerd op een uitgebreide meerjarenstrategie.

Ingezette middelen

Is direct mail voorbij zijn piek?

Hoe relevant is direct mail in een wereld die steeds digitaler te werk gaat?

Uit onderzoek blijkt dat direct mail juist een toegevoegde waarde heeft naast digitale communicatie.

Wij bij Mindwize houden van direct mail. Niet alleen omdat het nog steeds zo effectief is om donaties te werven en donateurs te binden. Het is ook een mooi medium waarin je zicht, tast en interactie zo geschikt kunt gebruiken om emotie en urgentie over te brengen. Wij kunnen het je wel vertellen. Maar beter is de feiten van ons onderzoek voor zich te laten spreken.

Download deze whitepaper en ontdek de 5 redenen waarom direct mail zo relevant is!

Download het gratis whitepaper

Mercy Ships Zweden
Medische zorg voor ieder mens

Mercy Ships maakt chirurgische zorg toegankelijk voor de allerarmsten. Met het grootste ziekenhuisschip ter wereld, via de inzet van professionele vrijwilligers, en dankzij de betrokkenheid van duizenden mensen.

Bekijk hier de website van Mercy Ships. 

Vragen over deze campagne?

Neem dan contact op met Martina Simicevic via martina.simicevic@mindwize.nl of bel 06-11074088.

Andere campagnes

Waar wij ook trots op zijn

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Ontvang elke maand nieuws over fondsenwervingscampagnes in je inbox.