Nieuws voor fondsenwervers
Wil je regelmatig tips en nieuws over het werven en behouden van donateurs ontvangen?
Ontvang elke maand fondsenwerving nieuws in je inbox.
Voor wie schrijf je je brief? Gaat het om de werving van prospects (potentiële donateurs) of schrijf je een brief naar contacten die eerder aan jouw organisatie hebben gedoneerd? De doelgroep bepaalt de belangrijkste onderdelen van de je brief.
Gebruik de naam van de ontvanger. Gebruik persoonlijke voornaamwoorden als jij en ik. Gebruik de kenmerken van je lezer: ”als een ouder weet jij ook…” of ”als inwoner van…” Gebruik handschrift in je brief.
Je brief is geen brochure. Beschouw jouw fondsenwervende brief als een schriftelijke vorm van een gesprek met je donateur. De opbouw en inhoud van je brief bepalen het succes. Gebruik onderstaande checklist om de inhoud van je brief te controleren.
Mindwize is een fondsenwerving bureau. Wij geloven in meetbare resultaten, daar ligt ons hart. Met bewezen succesvolle dialoog marketing technieken behalen we voor jouw organisatie het hoogste netto resultaat. Neem vandaag nog contact met ons op voor een goed gesprek over meer resultaat voor jouw organisatie.
Wil je regelmatig tips en nieuws over het werven en behouden van donateurs ontvangen?
Ontvang elke maand fondsenwerving nieuws in je inbox.