De toekomst van fondsenwerving

Van leadgeneratie tot waardevolle donateurs met de tweetraps strategie.

Goede doelen staan voor een uitdaging:

Het wordt steeds duurder om donateurs te werven

Donateurs zijn steeds minder trouw

Online fondsenwerving is lastig schaalbaar

Wij hebben de oplossing

  1. Vergroot het aantal donateurs met hoogwaardige, doelgerichte leadgeneratie – en inspireer hen met een uitstekende customer journey.
  2. Maak ze waardevolle donateurs dankzij betekenisvolle gesprekken, zowel via de telefoon als online.

Samen met u kijken we welke tweetraps aanpak het beste bij u past en hoe u waardevolle donateurs werft.
Vervolgens richten we de gehele customer journey voor u in – van lead tot conversie – zodat u het beste resultaat bereikt.

Met welk aanbod bereikt u uw doelgroep op dit moment het beste?

Haal de toekomst van fondsenwerving uw organisatie binnen.

Neem contact op

U werkt met één team.

Digitale fondsenwervers, creatieven en telefoonexperts zitten bij Mindwize allemaal onder één dak en werken nauw samen.

Neem vandaag nog contact op.

Wilt u weten wat we voor uw organisatie kunnen doen? Maak een vrijblijvende afspraak met James Herlihy,
onze Digital director: james@mindwize.nl.