De toekomst van fondsenwerving

Van leadgeneratie tot waardevolle donateurs met de tweetraps strategie.

Goede doelen staan voor een uitdaging:

  • Het wordt steeds duurder om donateurs te werven
  • Donateurs zijn steeds minder trouw
  • Online fondsenwerving is lastig schaalbaar

Wij hebben de oplossing

  1. Vergroot het aantal donateurs met hoogwaardige, doelgerichte leadgeneratie – en inspireer hen met een uitstekende customer journey.
  2. Maak ze waardevolle donateurs dankzij betekenisvolle gesprekken, zowel via de telefoon als online.

Samen met u kijken we welke tweetraps aanpak het beste bij u past en hoe u waardevolle donateurs werft.
Vervolgens richten we de gehele customer journey voor u in – van lead tot conversie – zodat u het beste resultaat
bereikt.

 

Met welk aanbod bereikt u uw doelgroep op dit moment het beste?

Haal de toekomst van fondsenwerving uw organisatie binnen.

Neem contact op

 

U werkt met één team.

Digitale fondsenwervers, creatieven en telefoonexperts zitten bij Mindwize allemaal onder één dak en werken nauw samen.

Neem vandaag nog contact op.

Wilt u weten wat we voor uw organisatie kunnen doen? Maak een vrijblijvende afspraak met James Herlihy,
onze Digital director: james@mindwize.nl.