Leadgeneratie met tweetraps strategie: de toekomst van fondsenwerving

Van leadgeneratie tot waardevolle donateurs met de tweetraps strategie.

Goede doelen staan voor een uitdaging:

Het wordt steeds duurder om donateurs te werven

Donateurs zijn steeds minder trouw

Online fondsenwerving is lastig schaalbaar

Wij hebben de oplossing

  1. Vergroot het aantal donateurs met hoogwaardige, doelgerichte leadgeneratie – en inspireer hen met een uitstekende customer journey.
  2. Maak ze waardevolle donateurs dankzij betekenisvolle gesprekken, zowel via de telefoon als online.

Samen kijken we welke tweetraps aanpak het beste bij je past en hoe je waardevolle donateurs werft.
Vervolgens richten we de gehele customer journey voor je in – van lead tot conversie – zodat je het beste resultaat bereikt.

Met welk aanbod bereik je jouw doelgroep op dit moment het beste?

Haal de toekomst van fondsenwerving jouw organisatie binnen.

Neem contact op

Je werkt met één team.

Digitale fondsenwervers, creatieven en telefoonexperts zitten bij Mindwize allemaal onder één dak en werken nauw samen.

Neem vandaag nog contact op.

Wil je weten wat we voor jouw organisatie kunnen doen? Maak een vrijblijvende afspraak met James Herlihy,
onze Digital director: james@mindwize.nl.

 

Laatste nieuws

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Ontvang elke maand fondsenwerving nieuws in je inbox.