
Nieuwe donateurs werven voor IM Zweden
Voor IM Zweden verzorgden we voor de derde keer de jaarlijkse prospectmailing. Met deze mailing wilden ze nieuwe donateurs werven die mogelijk ook structureel gaan geven.
We richtten de prospectmailing op de senioren, omdat mensen in deze leeftijdsgroep loyaal zijn aan een goed doel en blijven geven.
Thank-you-mailing
De mensen die een donatie hebben gedaan hebben wij bedankt met een thank-you-mailing.
Nabellen donateurs
Na enkele weken belden we mensen die een donatie hadden gedaan met de vraag of ze bereid waren elke maand of elk kwartaal een donatie te doen die in de lijn lag van hun losse gift. Daarvoor werkten we samen met het Zweedse telemarketingbureau Becksmo.
Resultaten van de campagne
De jaarlijkse prospectmailing was voor de derde jaar op rij zeer succesvol. Wij zijn daarom trots om twee keer per jaar zo’n succesvolle campagne voor IM Zweden te mogen blijven verzorgen.
Over IM Zweden
IM Zweden is een onafhankelijke ledenorganisatie die mensen in staat stelt zichzelf te bevrijden uit armoede en uitsluiting. Ze strijden voor een gelijkwaardige en meelevende wereld. Daarvoor werken ze wereldwijd samen met lokale partners.