Nieuwe donateurs werven voor IM Zweden

Extra nieuwe donateurs werven voor IM Zweden

Nieuwe donateurs werven voor IM Zweden

Voor IM Zweden verzorgden we voor de derde keer de jaarlijkse prospectmailing. Met deze mailing wilden ze nieuwe donateurs werven die mogelijk ook structureel gaan geven.

We richtten de prospectmailing op de senioren, omdat mensen in deze leeftijdsgroep loyaal zijn aan een goed doel en blijven geven.

Thank-you-mailing

De mensen die een donatie hebben gedaan hebben wij bedankt met een thank-you-mailing.

Nabellen donateurs

Na enkele weken belden we mensen die een donatie hadden gedaan met de vraag of ze bereid waren elke maand of elk kwartaal een donatie te doen die in de lijn lag van hun losse gift. Daarvoor werkten we samen met het Zweedse telemarketingbureau Becksmo.

Resultaten van de campagne

De jaarlijkse prospectmailing was voor de derde jaar op rij zeer succesvol. Wij zijn daarom trots om twee keer per jaar zo’n succesvolle campagne voor IM Zweden te mogen blijven verzorgen.

Over IM Zweden

IM Zweden is een onafhankelijke ledenorganisatie die mensen in staat stelt zichzelf te bevrijden uit armoede en uitsluiting. Ze strijden voor een gelijkwaardige en meelevende wereld. Daarvoor werken ze wereldwijd samen met lokale partners.

Ontdek andere succesvolle campagnes om te groeien


Stel een vraag
?

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.