Waarom zou ik als goed doel adverteren in een krant of tijdschrift?

5 veelgestelde vragen over Stopperadvertenties

Wat doet Stopperadvertenties.nl?

Voor goede doelen, zeker als je wat kleiner bent, is een Stopperadvertentie een prima aanjager om leads te genereren en mensen naar je website te sturen. Wij willen dat dit voor jou als goed doel ook mogelijk is. Daarom betaal je bij ons alleen een (jaar)abonnement, waar heel veel in zit.

Kranten en bladen komen bij ons advertenties van goede doelen downloaden. Bijvoorbeeld:

  • Als zij een lege plek niet verkopen.
  • Omdat zij goede doelen graag ondersteunen, onder de noemer Maatschappelijk Ondernemen.
  • Als zij een themanummer uitbrengen of rondom speciale dagen waar jouw goede doel of campagne bij past.

Hier maken de media veel gebruik van, omdat dit voor hen gemakkelijk en gratis is.

 

Waarom zou ik dit via Stopperadvertenties.nl moeten doen in plaats van zelf?

Het is niet makkelijk een plek voor je advertentie te veroveren in de kranten en bladen. Het is een beetje een gesloten wereld, lastig om binnen te komen als nieuwe adverteerder. Vooral als je organisatie wat minder bekend is. Wij hebben de nodig gunfactor bij de media al voor je opgebouwd. Zij kennen ons en weten jouw advertenties via ons te vinden.

 

Wat krijg ik voor mijn abonnement?

Je betaalt bij ons € 4.075 voor een jaarabonnement. Daarvoor nemen we je alles uit handen en beloven je maximaal bereik.

  • Alle Nederlandse printmedia kunnen jouw advertenties bij ons downloaden.
  • We houden bij welke titels de advertenties downloaden.
  • We promoten elke nieuwe campagne bij onze nieuwsbrieflezers, dat zijn onze contactpersonen bij kranten, bladen, uitgeverijen, etc.
  • We peppen zo nodig het aantal downloads op met een actie-e-mail waarin we exclusief aandacht geven aan jouw campagne.

Een selectie uit de titels die plaatsen via Stopperadvertenties:

Micro Gids – Radio & TV Gids – Oplage: 660 – Bereik: 452.784

  1. De Oud-Rotterdammer – Cultuur/Wetenschap/Muziek – Oplage: 122.000 – Bereik: 292.800
  2. NCRV Gids – Radio & TV Gids – Oplage: 121.087 – Bereik: 290.608
  3. Huis aan Huis Enschede – huis-aan-huisbladen – Oplage: 69.500 – Bereik: 166.800
  4. Ons Almere – huis-aan-huisbladen – Oplage: 95.000 – Bereik: 228.000

 

Kunnen jullie advertenties voor ons maken?

Zeker. We hebben meer dan 10 jaar ervaring met het ontwerpen van stopperadvertenties voor goede doelen. Bovendien hebben we veel kennis in huis over bewezen effectieve campagnes voor goede doelen. Je weet dus zeker dat je een stoppercampagne krijgt die opvalt en de boodschap helder overbrengt.

Alles is mogelijk. Van aanpassingen in een bestaande advertentie tot volledige concept-ontwikkeling. We adviseren je graag. Vraag naar de mogelijkheden of ga naar onze website voor de tarieven.

“Zo fijn, de krant vraagt ons nu zelf om een advertentie.”

Ontdek 5 manieren om stopperadvertenties succesvol in te zettenWhitepaper Stopperadvertenties

Benut je kansen om meer donateurs te vinden en aan je te binden

 

Veel kranten en tijdschriften vullen lege plekken in hun blad met kleine advertenties. Stoppers of stopperadvertenties noemen zij die. Er zijn meer dan 3000 regionale en lokale kranten, vakbladen, huis-aan-huiskranten en weekbladen waar jij zo’n advertentie in kan plaatsen.

 Download de whitepaper ‘Hoe maak je een succesvolle advertentie voor krant of tijdschrift?’

Benut je kansen om:

  • meer donateurs te vinden
  • leads te verzamelen
  • je fondsenwerving een boost te geven

Download het whitepaper over stopperadvertenties

Wil je meer weten over de mogelijkheden van Stopperadvertenties?

Neem contact op  Gigi Lopes, vul het contact formulier in of bel ons op 023 – 56 77 000.

Meer fondsenwervingstips

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Ontvang elke maand nieuws over fondsenwerving campagnes in je inbox.