Vragen over deze campagne?
Neem dan contact op via onderstaand formulier.
Voor Mercy Ships Zweden maken we al 5 jaar op rij een nieuwsbriefmailing voor bestaande donateurs. Deze mailing is een vast onderdeel van de fondsenwervingsstrategie en we versturen deze twee keer per jaar.
Met de nieuwsbriefmailing kan Mercy Ships donateurs meer betrekken en vertellen wat er met hun donatie gebeurt. Zo komen donateurs bijvoorbeeld meer te weten over hoe een operatie gaat.
De mailing bestaat uit een brief, nieuwsbrief en leaflet. In de nieuwsbrief herhalen we de geefvraag uit de brief. De donateur ontvangt ook een set van 3 kaarten.
In de nieuwsbrief staat een testimonial van een Zweedse vrijwilliger, komt een dokter aan het woord en staan vóór- en na-foto’s van patiënten om de impact van donaties te laten zien. Ook staat er een artikel in over de mogelijkheid om iets na te laten aan de stichting.
De mailing is opgevolgd door een telemarketingcampagne. Daarvoor werkten we samen met het Zweedse telemarketingbureau Becksmo.
Mercy Ships maakt chirurgische zorg toegankelijk voor de allerarmsten. Met het grootste ziekenhuisschip ter wereld, via de inzet van professionele vrijwilligers, en dankzij de betrokkenheid van duizenden mensen.
Bekijk de website van Mercy Ships Zweden.
Bekijk de Nederlandse website van Mercy Ships.
Hoe relevant is direct mail in een wereld die steeds digitaler te werk gaat?
Uit onderzoek blijkt dat direct mail juist een toegevoegde waarde heeft naast digitale communicatie.
Wij bij Mindwize houden van direct mail. Niet alleen omdat het nog steeds zo effectief is om donaties te werven en donateurs te binden. Het is ook een mooi medium waarin je zicht, tast en interactie zo geschikt kunt gebruiken om emotie en urgentie over te brengen. Wij kunnen het je wel vertellen. Maar beter is de feiten van ons onderzoek voor zich te laten spreken.
Download deze whitepaper en ontdek de 5 redenen waarom direct mail zo relevant is!
Neem dan contact op via onderstaand formulier.
Waar we ook trots op zijn
Ontvang elke maand fondsenwervingsnieuws in je inbox.