Vragen over deze campagne?
Neem dan contact op met Berry Lommerse via onderstaand formulier.
Voor de Trombosestichting Nederland maakten we dit jaar een digitale collectecampagne rondom Wereld Trombose Dag (13 oktober).
Wij hebben het concept, de copy en het design bedacht en gemaakt. In samenwerking met Digicollect hebben we een online collectebus opgezet en een e-mail journey opgezet en uitgewerkt.
In een paar minuten kan iedereen een online collectebus aanmaken. Een bus die makkelijk te delen is per WhatsApp of sociale kanalen.
De campagne liep van half september tot half oktober.
Bekijk hier de bloedmooie collectebus voor Trombosestichting Nederland.
Voor de vijfde keer op rij mochten we voor de Trombosestichting de campagne rondom Wereld Trombose Dag bedenken. Deze keer hebben we een campagne bedacht om de achterban te activeren door een collectebus aan te maken en de doelgroep rondom de achterban gevraagd om een donatie te doen in de collectebus van een vriend of familielid.
De Trombosestichting Nederland zet zich in voor een toekomst zonder tromboseleed. Door goede voorlichting verminderen zij de kans op trombose. De Trombosestichting Nederland werkt aan betere medicijnen en betere behandeling van trombose door het financieren van onderzoek. Zo dragen zij bij aan een beter leven van mensen met trombose.
Ieder uur krijgen 11 mensen in Nederland trombose! Bijvoorbeeld in een arm, been, in de onderbuik of in de longen. Per dag overlijden maar liefst 40 mensen aan trombose. Dat moet stoppen! Meer onderzoek is nodig om het aantal trombosegevallen te verminderen en daar kunnen wij de Trombosestichting Nederland bij helpen!
Meer informatie vind je op de website van de Trombosestichting Nederland.
Neem dan contact op met Berry Lommerse via onderstaand formulier.
Waar we ook trots op zijn
Ontvang elke maand fondsenwervingsnieuws in je inbox.