Hoe laat je je online donaties groeien?

Succesvol online donaties werven vraagt om een goed fondsenwervingsprogramma en een effectieve mix van tools. Je test wat werkt. En dan heb je alles wat nodig is om online te groeien.

Maar dat doe je er allemaal niet zomaar even bij, want:

Online groeien met Mindwize - Berry
  • Hoe krijg je al je plannen voor online werving in je communicatieplan?
  • Aan welke knoppen moet je precies draaien om je campagnes effectiever te maken?
  • Wat gaat ervoor zorgen dat donateurs structureel meer geven?

Kies je groeiplan

Stel jezelf de vraag: “Wat heeft mijn organisatie momenteel nodig?”   Mindwize heeft drie oplossingen waar jouw organisatie uit kan kiezen, afhankelijk van de fase waarin de organisaties zich nu bevindt.  Kies de oplossing die het beste past bij je behoeften. Voor elke fondsenwervings-uitdaging is er een oplossing met impact mogelijkheden. Jouw zorgen worden in alle gevallen ontnomen door een team met meer dan 30 jaar ervaring in fondsenwervings-communicatie.  


Essential


Vanaf €2.500,- per maand

Voor organisaties die een sterke basis willen leggen voor digitale fondsenwerving en duurzame groei.

Ja, ik wil dit groeipakket

Wat krijg je?

  • Set-up van systemen en tools
  • Analyse en rapportage
  • Beheer en optimalisatie

Growth


Vanaf € 5.000,- per maand

Voor organisaties die hun online groei willen versnellen en donorconversie willen verbeteren.

Ja, ik wil dit groeipakket

Wat krijg je?

  • Strategie en conceptontwikkeling
  • Testcampagnes, donorconversie en e-mailmarketing
  • Uitvoering en rapportage

Full Service


Prijs op aanvraag

Voor organisaties die een compleet digitaal programma willen opzetten, implementeren en verfijnen.

Ja, ik wil dit groeipakket

Wat krijg je?

  • Digitale audit en strategie-ontwikkeling
  • Volledige implementatie en optimalisatie
  • Consultancy en beheer

Jouw route naar optimale resultaten

Onze online experts weten hoe jij optimale resultaten behaalt. We helpen je met effectieve en innovatieve strategieën.

  1. Je hebt in één keer 30 jaar ervaring in multi-channel-fondsenwerving aan tafel zitten.
  2. Je werkt samen met experts met de nieuwste kennis op het gebied van online fondsenwerven.
  3. Je werkt met methodes die bewezen effectief zijn.
  4. Je kunt het meeste werk overlaten aan ervaren fondsenwervers die zich dag in, dag uit bezighouden met het maken van effectieve campagnes.
  5. Dat kost je minder dan één extra fondsenwerver inhuren.
  6. En jij hebt tijd om je op andere belangrijk taken te concentreren.

Neem contact op