Campaign Control Center 

Gecentraliseerd systeem ten behoeve
van het inrichten en monitoren van fondsenwerving campagnes

Campagnebeheer
Vanuit het Dashboard kun je inloggen en campagnes en landingspagina’s aanmaken.

Wil je meer weten over de campaign control center of een demo ontvangen?
Neem dan contact op met Berry Lommerse via berry.lommerse@mindwize.nl.

Neem contact op

Campaign monitor

Monitor jouw campagnes real-time en ontdek wanneer er afwijkingen zijn.

Rapportages

Per definitie is per campagne (en landingspagina) een overzicht te vinden en te downloaden van:

  • Het aantal aanvragen (in het geval van leadcampanes)
  • Het aantal donaties, de bijbehorende bedragen en de betaal- of klantkenmerken.

De volgende uitgebreide rapportagemogelijkheden zijn tevens mogelijk, maar worden separaat
op aanvraag begroot:

  • Bezoekersstatistieken (koppeling met Google Analytics)
  • Gegevens over het verspreidingsvolume en de verspreidingskosten (dit kan online en offline zijn):
  • Grafieken (staafdiagrammen of line-charts) die periodes vergelijken.
  • Conversieratio’s
  • ROI-inzichten
  • Social media resultaten
  • Alerts en benchmarking

Voor elk type campagne zijn gemiddelden of benchmarks te creëren. Het Dashboard kan waarschuwen bij:

  • Afwijkende percentages t.o.v. gemiddelden
  • Een ongewone daling (of stijging) in percentages

Donatie module

In 3 stappen creëer je je eigen unieke donatie pagina

  1. Selecteer je type pagina (donatie of lead generatie pagina)
  2. Selecteer de gewenste velden voor je formulier en evt. betaal provider
  3. Upload je beeld en tekst

Je kunt per formulier aangeven welke betaalmethodiek en welke PSP (Payment Service Provider), bijvoorbeeld Mollie, gekoppeld wordt met welke gegevens (API keys).

Betaalmethodiek toevoegen:

  • Tikkie (gekoppeld aan ABN Amro account
  • iDeal (gekoppeld aan een PSP)
  • Eenmalige machtiging (al dan niet via PSP)
  • Periodieke machtiging (al dan niet via PSP)

Verder is per landingspagina het type formulier en de gewenste formuliervelden, eventueel onderverdeeld in meerdere stappen, aan te geven:

  • Brochureaanvraag digitaal
  • Brochureaanvraag per post
  • Quiz
  • Donatie (via Tikkie, iDeal, Eenmalige machtiging of Periodieke machtiging)

QR Codes aanmaken

Wanneer de pagina live staat kun je d.m.v. een data upload (csv bestand) voor elke contactpersoon een unieke pagina aanmaken, waarna je QR codes kunt aanmaken voor bijvoorbeeld op je direct mail.

Vragen over het Campaign Control Center?

Neem dan contact op met Berry Lommerse via berry@mindwize.nl of vul hier je gegevens in.