Workshop creatieve storytelling met John Lepp
Maak je fondsenwerving onweerstaanbaar met creatieve storytelling
Tijdens deze gratis workshop laten we je zien hoe je:
- Een succesvolle ‘Middle-Donor’-campagne maakt.
- Hoe je met kleine én grote creatieve verschuivingen een onweerstaanbare reis voor je donateurs creëert.
- Hoe je decision science en storytelling combineert om donateurs te inspireren en te boeien.
- Hoe je met praktische voorbeelden je eigen programma direct naar een hoger niveau tilt.
- En vooral: hoe je jouw fondsenwerving vult met plezier, energie en verhalen die donateurs graag willen lezen.
Wat je kunt verwachten
John Lepp, auteur van Creative Deviations en Direct Response & Direct Mail 101, deelt tips, tactieken en technieken die je direct kunt toepassen.
Bas van Breemen, senior strateeg van Mindwize, deelt de anatomie van een succesvolle ‘Middle-Donor’-campagne.
📅 Datum: maandag 13 oktober van 14.00 – 16.00 uur
📍 Locatie: Mindwize, Capellalaan 123 in Hoofddorp
🎟 Claim je plek nu alvast – vol = vol
🎙️De workshop wordt deels gehouden in het Engels.
Met aansluitend een gezellige borrel.
Deze workshop is exclusief en alleen voor medewerkers van goede doelen.
Je bent er bijna! Meld je hier aan
Deelname aan de workshop is gratis
Omdat het aantal plekken beperkt is, willen we deze graag reserveren voor gemotiveerde collega’s. Kun je onverwacht toch niet komen? Dan brengen we een no-show fee van € 50 in rekening. Natuurlijk mag je altijd een collega in jouw plaats laten komen, graag zelfs!
Over John Lepp
John Lepp is een Canadese direct marketeer en strateeg, designer en spreker met meer dan 25 jaar ervaring in direct response fondsenwerving.
- Partner & Creative Director bij Agents of Good
- Fractional Marketing & Fundraising bij johnlepp.com
- Auteur van Creative Deviations en het nieuwe Direct Response & Direct Mail 101
Routebeschrijving
Kom met het OV, of betaald parkeren: