Online leadgeneratie
Veel goede doelen laten de kansen van online leadgeneratie liggen
Hoe je deze nieuwe manier van fondsenwerving effectief inzet
Online leadgeneratie, het wordt ook steeds populairder onder fondsenwervers. Wij vinden dit fantastisch! Deze nieuwe manier van fondsenwerving biedt veel kansen. De essentie? Mensen betrekken bij je goede doel en trouwe donateurs van hen maken. Jammer genoeg maken veel goede doelen nog geen gebruik van alle kansen die leadgeneratie biedt.
Leadgeneratie voor goede doelen
Vandaag bekijk je een video op Facebook over dierenleed. Morgen zie je een advertentie van een goed doel voor dierenrechten om een petitie te tekenen, brochure te downloaden of een quiz te doen – iets waarmee de organisatie aan jouw contactgegevens kan komen. Hiermee ben jij een lead geworden. Het goede doel kan jou bereiken. Met een vraag, een aanbod of een dienst.
Wil je ook leadgeneratie gaan testen voor jouw organisatie?
Leer van drie succesvolle praktijkvoorbeelden!
Vandaag bekijk je een video op Facebook over dierenleed. Morgen zie je een advertentie van een goed doel voor dierenrechten om een petitie te tekenen, brochure te downloaden of een quiz te doen – iets waarmee de organisatie aan jouw contactgegevens kan komen. Hiermee ben jij een lead geworden. Het goede doel kan jou bereiken. Met een vraag, een aanbod of een dienst.
In deze whitepaper lichten wij wat praktijkvoorbeelden van online leadgeneratie voor je uit