Groeien
Voor goede doelen die nu al 2 miljoen euro ophalen bij donateurs en willen groeien
Behoud meer donateurs, verbeter de relatie en laat je inkomsten groeien. Wij voeren je jaarplan uit en ontwikkelen je campagnes. En jij hebt meer tijd voor je missie.
Ben je toe aan groei?

- Je bent een kleine tot middelgrote stichting en haalt jaarlijks rond de 2 miljoen euro op aan individuele donaties. Toch voel je dat er meer in zit.
- Je hebt een werkend fondsenwervingsprogramma met direct mail, e-mail- en telemarketing. Maar je bent aan het vasthouden in plaats van groeien.
- Je weet dat je fondsenwerving beter kan. En dat je de relatie met je donateurs kan verbeteren. Maar het ontbreekt je aan kennis. Of je hebt het gewoonweg te druk.
Je fondsenwervingscampagnes in bekwame handen
De campagnes die we voor je ontwikkelen zijn gebaseerd op een effectieve aanpak waarmee je de relatie met je donateurs verbetert. En op ruim 30 jaar ervaring met effectieve fondsenwerving. Laat ons je fondsenwervingscampagnes ontwikkelen, zodat jij kunt focussen op het uitvoeren van je missie.
Het kost je minder dan een extra fondsenwerver aannemen. Dat klinkt goed toch?
“Voor de prijs van één fondsenwerver levert Mindwize meer dan 50 experts met meer dan 30 jaar ervaring. Wat een aanwinst voor elk team!”
Darren Richards | Global Fundraising & Marketing Director bij Mercy ShipsJouw voordeel:
- Je hoeft zelf niemand aan te nemen of te trainen.
- Voor de investering van minder dan 1 fondsenwerver krijg je 30 jaar ervaring in je team. En de expertise van een fondsenwerver, strateeg, database-analist, copywriter, designer en online marketeer.
- Alle campagnes zijn gebaseerd op 30 jaar ervaring met wat echt werkt.
- Elke stap in onze bewezen aanpak gaat in overleg met jou.
- We staan naast je en nemen werk uit handen.
- Jij kunt erop vertrouwen dat je campagnes goed ontwikkeld worden. Dat geeft je rust. En tijd om meer aan je missie te werken.
Hoe ziet deze oplossing er uit?
Stap 1:
Database-review
We analyseren je donateursdata en je fondsenwervingsprogramma. We kijken waar je staat ten opzichte van onze benchmark. En we bekijken je campagnes en aanbiedingen.
Deze review geeft een inzicht in de strategie die je zou moeten volgen.
Stap 2:
Fondsenwervings-jaarplan maken
Gebaseerd op de review maken we samen met jou een jaarplan en kalender voor de komende 12 maanden. Met in ieder geval 4 campagnes, een bedankstrategie en 2 nieuwsbrieven.
Stap 3:
Campagnes ontwikkelen
We doen samen een kick-off over o.a. onderwerp, aanbieding, doelgroep en wat we gaan testen, zodat de campagne past bij jouw missie en donateur.
Stap 4:
Wij doen het werk
We schrijven en ontwerpen je direct mail, e-mail en nieuwsbrief en jij kijkt elke stap mee.
Stap 5:
De data klaarmaken
Jij stuurt ons de donateursdata op basis van de segmentatie-strategie en de test-strategie. Die data gebruiken wij voor personalisatie en de vraag-strategie voor elke donateur.
Stap 6:
De campagne is klaar
De campagne is klaar om te produceren.
Dat doe je zelf. Of besteed je ook uit aan ons.
We bouwen je online-campagnes. En hebben jarenlange ervaring met het drukken van alle soorten campagnes en we hebben goede afspraken met drukkerijen en de PostNL.
Stap 7:
Analyse van de campagne
Samen met jou analyseren we het resultaat. En we geven je advies over hoe je kunt blijven groeien.
Stap 8:
Strategie overleg
Eén keer per maand overleg je met je eigen Mindwize-strateeg. Je evalueert samen je campagnes en kijkt naar groeimogelijkheden.
Stap 9:
Jaar review voor meer groei
Eén keer per jaar kijken we samen naar je resultaten dat jaar en je krijgt advies voor je nieuwe jaarplan.
Wij zijn ook gulle gevers
Gedurende het jaar word jij een betere fondsenwerver, want we zijn gul met onze kennis en ervaring. Je pikt veel op van alles wat wij in jouw campagnes toepassen op het gebied van strategie, data, creatie, copy en online fondsenwerving.
Ben je er klaar voor om te groeien?
- Boek een strategie-gesprek
- We bespreken jouw uitdagingen en kansen
- Als er een match is, ontwikkelen we voor jou een 3-jaar-groeiplan
Plan een gesprek
"*" geeft vereiste velden aan