Vragen over deze campagne?
Neem dan contact op met Martina Simicevic via martina.simicevic@mindwize.nl of bel 06-11074088.
Sinds eind 2017 hebben we samen met Mercy Ships Zweden intensief gewerkt aan de opbouw van hun donateursbestand. Direct mail staat hier aan de basis, maar we gebruiken ook andere kanalen als telemarketing. En met succes. Hun bestand is in nog geen 2 jaar tijd gegroeid van 1.000 donateurs naar 35.000 donateurs! Het doel is om trouwe donateurs te vinden die het werk van Mercy Ships Zweden langdurig willen steunen. Een duurzaam wervingsprogramma dus, gebaseerd op een uitgebreide meerjarenstrategie.
Hoe relevant is direct mail in een wereld die steeds digitaler te werk gaat?
Uit onderzoek blijkt dat direct mail juist een toegevoegde waarde heeft naast digitale communicatie.
Wij bij Mindwize houden van direct mail. Niet alleen omdat het nog steeds zo effectief is om donaties te werven en donateurs te binden. Het is ook een mooi medium waarin je zicht, tast en interactie zo geschikt kunt gebruiken om emotie en urgentie over te brengen. Wij kunnen het je wel vertellen. Maar beter is de feiten van ons onderzoek voor zich te laten spreken.
Mercy Ships maakt chirurgische zorg toegankelijk voor de allerarmsten. Met het grootste ziekenhuisschip ter wereld, via de inzet van professionele vrijwilligers, en dankzij de betrokkenheid van duizenden mensen.
Neem dan contact op met Martina Simicevic via martina.simicevic@mindwize.nl of bel 06-11074088.
Waar wij ook trots op zijn
Ontvang elke maand nieuws over fondsenwervingscampagnes in je inbox.