Hulp nodig met je communicatie in deze tijd?
We geven je graag advies hoe je in deze tijd het beste je donateurs kunt benaderen. We helpen je graag!
Vul hier je naam en e-mail-adres in en we nemen z.s.m. contact met je op.
Nu is de tijd om te investeren in digitale campagnes
Klik hier en neem contact met ons op en we laten je zien hoe je succesvol donateurs kunt blijven werven
Dan ben je niet alleen.
We horen veel verhalen van je collega’s die vertellen dat hun betrouwbare wervingskanalen hard zijn getroffen door deze crisis. Face-to-face programma’s zijn abrupt gestopt. ‘Door-to-door’ programma’s liggen gedwongen stil. Wervingscampagnes via direct mail zijn uitgesteld. Tot wanneer weet niemand. Dat het nog even duurt is wel duidelijk.
Maar iedere succesvolle fondsenwerver weet dat stoppen met werven van (maandelijkse) donateurs niet alleen invloed heeft op je directe inkomsten, maar ook lang doorwerkt in je toekomstige opbrengsten. Blijven werven is cruciaal. Maar hoe?
Neem contact op als je meer wilt weten over deze oplossing voor jouw organisatie.
Meer mensen zijn nu online. Ze besteden daar veel tijd aan lezen en klikken veel door.
En omdat bijna iedereen thuiszit is het bereik via de telefoon uitstekend.
Deze 2-traps aanpak is op dit moment voor veel van onze klanten een effectieve manier om vaste donateurs te blijven werven tijdens deze crisis.
Bekijk onze succesvolle leadgeneratiecampagne voor Mercy Ships Zweden.
Als je bezorgd bent over je werving, neem dan nu contact met ons op. Graag helpen we je om te kijken welke mogelijkheden er zijn voor jouw organisatie – want die zijn er altijd.
Bedankt voor al het goede werk dat je doet. Hou vol en let goed op jezelf.
We geven je graag advies hoe je in deze tijd het beste je donateurs kunt benaderen. We helpen je graag!
Vul hier je naam en e-mail-adres in en we nemen z.s.m. contact met je op.
Ontvang elke maand fondsenwerving nieuws in je inbox.