Wat je als goed doel moet weten over adverteren

Je kansen liggen voor het oprapen.

Veel kranten en tijdschriften vullen lege plekken in hun blad met kleine advertenties. Stoppers of stopperadvertenties noemen zij die.

Er zijn meer dan 3000 regionale en lokale kranten, vakbladen, huis-aan-huiskranten en weekbladen waar jij zo’n advertentie in zou kunnen plaatsen.

Dit is voor jou een geweldige kans om je fondsenwerving een boost te geven.

  • Om meer trouwe donateurs aan je te binden.
  • Leads te verzamelen.
  • Bekendheid te geven aan je collectes.

Onmisbaar om je prachtige, levensveranderende werk te kunnen blijven doen.

 

Maar… je hebt een gunfactor nodig.

Het is niet makkelijk een plek voor je advertentie te veroveren in deze kranten en bladen. Het is een beetje een gesloten wereld, lastig om binnen te komen als nieuwe adverteerder, vooral als je organisatie wat minder bekend is. Je moet een gunfactor opbouwen. Daarbij komt dat je ook nog eens alle media afzonderlijk moet benaderen.

En dan heb je nog niet eens een goede advertentie. Moet je ook nog maken.

 

Best lastig. Als je het in je eentje doet.

Dat is waarom Stopperadvertenties.nl bestaat. Om jou te helpen bij deze bladen binnen te komen en krachtige, resultaatgerichte advertenties te maken.

Wij vinden goede doelen het mooiste wat er is en willen dat jij degenen kan blijven helpen voor wie jij je elke dag inzet. Dat jij jouw missie kunt blijven waarmaken doordat je voldoende inkomsten hebt. Voor ons is dat geen vakje om af te vinken, dat is ónze missie.

 

Die gunfactor die jij nodig hebt? Die hebben wij al voor je opgebouwd.

Er is in Nederland geen enkele andere club die stopperadvertenties voor goede doelen in de media weet te krijgen, we doen dit al meer dan 10 jaar. Wij benaderen in één keer al die 3000 uitgeverijen, bladen en kranten met jouw advertenties.

En we weten hoe je een sterke advertentie maakt, we hebben heel wat ervaring en kennis over fondsenwerving in huis.

“Stopperadvertenties.nl heeft de nodige contacten bij de media en een handig systeem om advertenties aan te bieden. Dat kunnen wij als kleine organisatie zelf niet opbouwen.”

 

“Een abonnement bespaart ons een hoop tijd, die wij nu kunnen besteden aan ons goede doel.”

Ontdek 5 manieren om stopperadvertenties succesvol in te zettenWhitepaper Stopperadvertenties

Benut je kansen om meer donateurs te vinden en aan je te binden

 

Veel kranten en tijdschriften vullen lege plekken in hun blad met kleine advertenties. Stoppers of stopperadvertenties noemen zij die. Er zijn meer dan 3000 regionale en lokale kranten, vakbladen, huis-aan-huiskranten en weekbladen waar jij zo’n advertentie in kan plaatsen.

Download de whitepaper ‘Hoe maak je een succesvolle advertentie voor krant of tijdschrift?’

Benut je kansen om:

  • meer donateurs te vinden
  • leads te verzamelen
  • je fondsenwerving een boost te geven

Download het whitepaper over stopperadvertenties

Wil je meer weten over de mogelijkheden van stopperadvertenties?

Neem contact op  Gigi Lopes, vul het contact formulier in of bel ons op 023 – 56 77 000.

Meer fondsenwervingstips

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Ontvang elke maand nieuws over fondsenwerving campagnes in je inbox.