20 waardevolle fondsenwervingslessen

Vraag gratis aan

“Jouw werk is om blijdschap aan je donateur te verkopen.”

 

Speciaal voor fondsenwervers:

20 jaar fondsenwervingservaring in een boekje met 20 quotes

Waardevolle lessen die van jou een betere fondsenwerver maken

Hoi fondsenwervings-collega,

25 jaar geleden begon ik met mijn werk in direct response marketing.

Waarvan 20 jaar in ons mooie – en belangrijke – vak fondsenwerving.

Ik vond het meteen leuk.

Je kunt het succes van je campagne en het effect van je keuzes tot op de cent berekenen.

En dat betekent dat je er beter in kunt worden.  Want je kunt leren van je keuzes en hoe mensen daarop reageren.

In deze 20 jaar in fondsenwerving heb ik heel wat fouten gemaakt.

En van die fouten heb ik geleerd.

Ik leer nog elke dag. Van mijn fouten, mijn successen, mijn collega’s en van fondsenwervers zoals jij.

Maar vooral van heel veel vakmensen. Zij hebben van mij een betere fondsenwerver gemaakt.

Zij zitten al veel langer in dit vak dan ik. Zij zijn experts in het werven van donaties. Zij weten hoe je relaties bouwt. Zij weten als geen ander hoe je de gewenste reactie krijgt van mensen.

“Wat heb je dan van ze geleerd, Bas?”, hoor ik je vragen.

Ter gelegenheid van mijn 20 jarig jubileum heb ik een boekje voor jou gemaakt.

Je vindt hierin wel 20 belangrijke lessen die ik van mijn leermeesters heb opgestoken en die ook van jou een betere fondsenwerver maken.

Zoals deze:

 “Donateurs zijn niet geïnteresseerd in wat jij doet. Ze zijn geïnteresseerd in wat zij kunnen doen.” – Steven Screen, Creative Director van The Better Fundraising Co.

In het boekje leg ik je uit wat ik van deze en de andere 19 quotes heb geleerd. En hoe het jou dus ook kan helpen om een betere fondsenwerver te worden.

Vraag hier gratis het boekje aan

PS       Heb je zelf een goede quote die van jou een betere fondsenwerver heeft gemaakt? Laat het me weten. E-mail me op bas.van.breemen@mindwize.nl of link met mij via: linkedin.com/in/basvanbreemen

PPS    Ik heb 50 exemplaren van het boekje op mijn bureau liggen. Wil je een tastbaar boekje? Stuur me dan even een mailtje en het boekje komt jouw kant op. Wees er snel bij, want op = op!

Groetjes,

Bas van Breemen

Senior Strateeg bij Mindwize

Meer fondsenwervingstips