Wat weet jij van je donateurs?
⦁ Welke bedragen geven ze?
⦁ Hoe vaak geven ze?
⦁ Sinds wanneer?
⦁ Waaróm geven ze?
⦁ En waarom hebben ze besloten om jóuw stichting te steunen?
Als je dat weet, kun je de relatie met individuele donateurs sterk verbeteren.
We ontwikkelden samen met professor Filantropie Pamela Wiepking een diepgaande donateursenquête om erachter te komen wat donateurs motiveert om te doneren. En we testten de enquête in de praktijk.
Over de opzet van het onderzoek en de uitkomsten van de pilot schreef Pamela Wiepking een zeer lezenswaardig whitepaper.
Je kunt een zinvolle en langdurige relatie opbouwen met iedere donateur als je inzicht hebt in zijn of haar motieven om te doneren. Bovendien ben je in staat om je donateursbasis beter te segmenteren, zodat je donateurs met een gepersonaliseerd aanbod kunt benaderen.
Download hier je gratis exemplaar
Ben je benieuwd hoe je de geefmotivaties van jouw donateurs kunt meten en welke kennis dit oplevert?
Heb je vragen over deze whitepaper? Wij beantwoorden deze graag! Neem contact met ons op!
Andere whitepapers
Nieuws voor fondsenwervers
Wil je regelmatig tips en nieuws over het werven en behouden van donateurs ontvangen?
Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief.