Copywriter/ conceptontwikkelaar fondsenwerving

De positieve resultaten die we voor onze klanten boeken, blijven niet onopgemerkt. Ze zorgen voor een constante, gezonde groei waarbij de werkzaamheden natuurlijk ook toenemen. Daarom zijn we nu op zoek naar een:

 

Copywriter/ conceptontwikkelaar fondsenwerving

Zit direct marketing in je bloed? Maak jij fondsenwervingsconcepten die donateurs in beweging zetten om een donatie te doen? En doe je graag iets goeds voor de wereld?
Dan is dit misschien de baan voor jou.

Dit zoeken we

Voor onze fondsenwervende klanten ontwikkel je concepten die impact hebben.

Het dialoog-marketingvak heb je in je (type)vingers. Je bent dan ook een veelzijdige schrijver die de ene keer een direct mail bedenkt om fondsen te werven onder de seniorendoelgroep en de andere keer komt met een crossmediale campagne om leads te werven.

Je weet hoe je de missie van onze klanten keer op keer tot leven moet brengen met inspirerende, overtuigende en resultaatgerichte copy.
Je kunt een idee goed overbrengen. En je kunt je ideeën op een enthousiaste manier presenteren (zowel intern als naar klanten toe).

 

Hier blink jij in uit

  • Aantoonbare ervaring in responsgericht schrijven, bij voorkeur ook voor goede doelen.
  • Aantoonbare ervaring in het schrijven voor direct mail, e-mail, social en web. Met een sterke nadruk op het nog altijd effectieve direct mail.
  • Vermogen om ideeën te presenteren in woord en beeld.
  • Goede schriftelijke en mondelinge communicatie-skills.
  • Ervaring in direct response tv, en documentaire teksten is een pre.
  • Met weinig middelen elke keer weer tot een resultaatgericht concept te komen.

 

Maar dit ben je ook

  • Je bent een goede (responsgerichte) schrijver, maar ook een goede editor.
  • Je kunt je eigen werk editen en ook dat van andere copywriters volgens de regels van het fondsenwervingsambacht.
  • Je hebt oog voor design. Je weet hoe jouw tekst het beste tot zijn recht komt in de opmaak.
  • Je staat bekend om je oog voor detail.
  • Het vermogen om meerdere projecten tegelijkertijd onder je hoede te hebben.
  • Natuurlijk heb je een uitstekende kennis van de Nederlandse stijl en grammatica. Maar je weet ook wanneer je de regels moet laten vieren voor meer impact.
  • Je hebt zelfvertrouwen in wat je doet en spreekt je mening uit als je denkt dat we iets kunnen verbeteren. Natuurlijk doe je dit met respect voor je collega’s of voor je klanten.
  • Je bent proactief: je wacht niet op anderen om aan de slag te gaan. Als je een goed idee hebt, pak je dat op. Als je ziet dat ergens iets beter kan, dan doe je dat.
  • Je bent een teamspeler. Om zo samen tot een beter product voor je klanten te komen. Zo werk je intensief samen met de designers om tot het meest impactvolle product te komen. Zo ben je ook altijd bereid om te luisteren naar anderen om samen tot een beter product te komen.
  • Dat betekent dat je er ook open voor staat om af en toe wat andere hand- en spandiensten te doen (we zijn een klein en hecht team en bedrijf).
  • Je staat er open voor om continu bij te leren. Van je collega’s, maar ook via vakliteratuur, Webinars e.d.
  • Je levert je campagnes en projecten op tijd.

 

Dit krijg je van ons

  • Een zelfstandige, creatieve functie binnen een leuk team met een positieve inslag.
  • De kans om iets goeds te doen voor de maatschappij.
  • De kans om een klant naar een hoger plan te tillen.
  • De kans om initiatief te nemen en ideeën tot werkelijkheid te brengen.
  • De kans om campagnes met impact te maken.
  • Een leuke werkomgeving, waar iedereen vol inzet zijn werk doet, maar we ook klaarstaan voor elkaar en we veel lol hebben met elkaar (binnen en buiten kantoortijd).
  • Prima secundaire arbeidsvoorwaarden:
    • Zoals een uitgebreide gezamenlijke lunch: de tijd van de dag om bij te kletsen, lol te maken of samen iets te plannen.
    • Als je het aandurft, kun je twee keer per week meedoen met bootcamp. Of heb je liever de ontspannende yogales?
    • We vinden het belangrijk dat je je blijft ontwikkelen, dus daar bieden we je alle kans op.
  • Natuurlijk een marktconform salaris, afhankelijk van leeftijd, opleidingen en werkervaring.

 

Zo solliciteer je

Ben je geïnteresseerd? Stuur dan je reactie tot uiterlijk vrijdag 8 februari per e-mail naar jobsearch@mindwize.nl.

Voor eventuele vragen kun je contact opnemen met Cynthia Tulen per e-mail: cynthia.tulen@mindwize.nl of bel 023-567 70 00.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

 

Mindwize combineert data en creativiteit tot campagnes met impact. Om zo de wereld een beetje beter te maken.

We maken campagnes die mensen aanzetten tot actie. Wij hebben een passie voor resultaat en doen wat werkt. Zo helpen we onze klanten aan meer en betere donateurs en helpen we ze waardevolle relaties op te bouwen. Dit doen we inmiddels met succes in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Zweden en Denemarken.

 

Wij gaan er van uit dat als u onze website bezoekt, u akkoord gaat met het gebruik van deze cookies. meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close