Online bestedingen nemen toe

Volgens een onderzoek van Thuiswinkel.org is ondanks de aanhoudende crisis het aantal consumentenbestedingen in 2012 opnieuw gegroeid. De online omzet in Nederland steeg met 9 procent naar een totale jaaromzet van 9,8 miljard euro. In 2012 deed de gemiddelde consument ruim 8 bestellingen online zodat in er in totaal 88 miljoen keer op ”bestel” werd geklikt. Dat zijn ruim 240.000 bestellingen per dag. De groep kopers op het internet stijgt ook. In 2012 hebben 400.000 Nederlanders voor het eerst via internet gekocht. Vooral de groep 60-plussers wordt steeds actiever wordt op internet.

Het transactiekanaal internet wordt door steeds meer consumenten gebruikt omdat het een niet tijds- of plaatsgebonden kanaal is. Met de opkomst van mobiel internet en het toenemende gebruik van smartphones en tablets zal dit volgens de onderzoekers verder stijgen.

Ook in fondsenwervende campagnes speelt het internet een steeds grotere rol. Bij Mindwize zetten we effectieve manieren in om donateurs te bereiken. Online marketing werkt versterkend bij het uitdragen van de boodschap van jouw organisatie en kan zorgen voor het opbouwen van een persoonlijke band met je relaties. Hier zie je met welke middelen we jouw organisatie online verder helpen.

Let’sgroo – online marketing voor non-profits

Wij geloven in een betere, mooiere wereld! Daarom willen we non-profit organisaties helpen met groeien. Dit doen we door 20 jaar ervaring in fondsenwerving te combineren met de laatste kennis van wat werkt in de digitale wereld!

Wij gaan er van uit dat als u onze website bezoekt, u akkoord gaat met het gebruik van deze cookies. meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close