Goede doelen kunnen hun campagnes met online versterken

Het CBS publiceerde deze zomer een onderzoek waaruit blijkt dat er een groeiend aantal Nederlanders van 12 tot 75 jaar online geld uitgeeft.
In het onderzoek lees ik: ”In 2012 telde Nederland 12,3 miljoen internetgebruikers. Van hen had 80 procent wel eens online gewinkeld. Dat komt neer op 9,8 miljoen personen. Zeven jaar eerder waren dat er nog maar 5,9 miljoen. De afgelopen jaren is het aantal e-shoppers steeds verder toegenomen.”

De drempel om online geld uit te geven wordt steeds lager. Ook jouw organisatie kan hiervan profiteren. Zorg dat potentiële donateurs hun weg naar jouw website vinden om daar een online donatie te doen. Natuurlijk kun je daarvoor online marketing inzetten, maar vergeet ook je ”offline” inspanningen niet. Een belangrijk deel van het bezoek op je website wordt aangestuurd door een boodschap via een offline kanaal.

Gebruik een persoonlijke landingspagina

Eén van de manieren die in onze ervaring goed werkt is het inzetten van een persoonlijke landingspagina, die je kunt communiceren in je direct mailing. Met een landingspagina binnen de website van jouw organisatie of goede doel zorg je ervoor dat je een bezoeker persoonlijk kunt aanspreken met een aanbod dat bij hem past.

Door een specifieke landingspagina (bij voorkeur in combinatie met een unieke, persoonlijke code) in je mailing op te nemen, motiveer je de ontvanger om óók op je website kennis te maken met jouw doel.

Wij houden van resultaat

Mindwize is een full service dialoog marketing bureau. Wij geloven in meetbare resultaten, daar ligt ons hart. Met bewezen succesvolle dialoog marketing technieken behalen we voor goede doelen het hoogste netto resultaat. Neem vandaag nog contact met ons op voor een goed gesprek over meer resultaat voor jouw organisatie.

Wij gaan er van uit dat als u onze website bezoekt, u akkoord gaat met het gebruik van deze cookies. meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close