Loyale donateurs

Donateurs behouden met online

De Radboud Universiteit heeft onderzoek gedaan naar de loyaliteit van donateurs van een aantal grote doelen.  Ruim 2.000 donateurs hebben een vragenlijst ingevuld en ruim dan 80% heeft er vertrouwen in dat het geld op de juiste wijze wordt besteed. Goede doelen worden beoordeeld als bekwaam, welwillend en integer. Ook over de terugkoppeling vanuit het goede doel zijn de meeste donateurs (70%) tevreden.

Wel geven donateurs aan dat ze meer persoonlijke aandacht willen hebben. Betrokkenheid is een belangrijke driver voor duurzame binding. Hoewel ze tevreden zijn, voelt slechts één op de drie donateurs zich ook echt betrokken bij het goede doel. Dit wordt voornamelijk verklaard doordat zij niet het gevoel hebben dat zij persoonlijk van belang zijn voor het goede doel.

Online marketing kan een belangrijke rol spelen in het geven van persoonlijke aandacht. Communiceren bereikte resultaten via een gepersonaliseerde online nieuwsbrief en zorg dat je mogelijkheden aanbiedt om persoonlijk betrokken te worden (bijvoorbeeld door deelname aan een project).

Over ons

Mindwize helpt non-profits aan meer en betere donateurs door middel van aansprekende campagnes en verfijnde data-analyses. We zetten mensen aan tot actie. We zorgen voor meer giften en bouwen aan waardevolle relaties. Met 25 jaar ervaring weten we wat werkt om het beste resultaat te bereiken zodat jouw organisatie de wereld een beetje meer geluk kan brengen.

Let’sgroo

Let’sgroo is het online marketing bureau van Mindwize voor non-profit organisaties. Wij geloven in een betere, mooiere wereld! Daarom willen we non-profit organisaties helpen met groeien.

Wij gaan er van uit dat als u onze website bezoekt, u akkoord gaat met het gebruik van deze cookies. meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close