Deelname aan Google Grants verlengen

Meer dan 90% van de inkomsten van Google komen uit Adwords, het online advertentieprogramma van de zoekmachine. Google Grants is de non-profit versie van AdWords. Google Grants helpt non-profit organisaties met $ 10.000 advertentietegoed per maand voor AdWords bij het promoten van hun missie en initiatieven op Google.

Google is deze maand begonnen met het ‘opschonen’ van hun bestand van deelnemers aan Google Grants. Ze willen zeker weten dat jouw organisatie nog steeds voldoet aan de voorwaarden om in aanmerking te komen voor een Grants en dat je campagne correct is ingericht en actief wordt onderhouden. Daarbij gelden de volgende regels:

  • Je advertenties mogen alleen een link bevatten naar de URL van de site die is goedgekeurd in de aanvraag.
  • Je moet je AdWords-account actief beheren door maandelijks in te loggen. Als je 30 dagen niet inlogt, wordt je account direct onderbroken.
  • Je advertenties moeten de missie van jouw organisatie weerspiegelen en je zoekwoorden moeten relevant zijn voor jouw doelen.
  • Puur commerciële advertenties zijn niet toegestaan via dit programma. Als je reclame wilt maken voor producten of services, moet 100 procent van de verkoop ten goede komen aan je programma’s.
  • Je advertenties mogen geen links bevatten naar pagina’s die links zijn naar andere websites.
  • Als je deelneemt aan Google Grants, mogen op je website geen Google AdSense-advertenties of links naar partneradvertentieprogramma’s worden weergegeven.

Heb jij een Google Grants en neem je al zes maanden of langer deel aan het programma? Dan moet je opnieuw aantonen dat je aan de vereisten voor deelname voldoet.

Vanaf deze maand stuurt Google iedere deelnemer een email met een formulier waarop je o.a. je contactgegevens en klant ID van Adwords moet invullen. Google geeft je drie weken de tijd om het formulier terug te sturen.

Mindwize beheert de Google Grants voor verschillende organisaties. Door actief te testen met verschillende zoekwoorden en advertenties zorgen we voor relevant, groeiend verkeer. Wil je het rendement van je Adwords campagne verbeteren? Neem vandaag nog contact met ons op.

Wij gaan er van uit dat als u onze website bezoekt, u akkoord gaat met het gebruik van deze cookies. meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close