Maatschappelijk verantwoord ondernemen

People, Planet, Profit

Onze opdrachtgevers vinden MVO belangrijk. Wij vinden MVO belangrijk. Uit een gezond gevoel van maatschappelijke verantwoordelijkheid. Bovendien is het in een groene omgeving prettig en inspirerend werken.

CO2 neutrale direct mail

Wij geloven dat dialoog marketing echt milieuvriendelijker kan. Wij geven de voorkeur aan leveranciers die, net als wij, maatschappelijk verantwoord ondernemen in hun beleid hebben opgenomen. Met een aantal van hen hebben we onderzocht hoeveel CO2-uitstoot er per bedrijf en productfase wordt gegenereerd en hebben besloten de schade te compenseren. De kosten die met de CO2-uitstoot zijn gemoeid besteden we aan verschillende CO2-compensatieprojecten.

Wil je weten wat jouw mailing aan CO2-compensatiebedrag kan opleveren?
Kijk op: groenemailing.nl.

FSC

Mindwize werkt met FSC-gecertificeerde drukkerijen die de richtlijnen van het internationale keurmerk in acht nemen. De Forest Stewardship Council (FSC) is een organisatie die zich wereldwijd inzet voor verantwoord bosbeheer.

Brancheorganisaties

Mindwize is lid van de Nederlandse branchevereniging DDMA en de Duitse branchevereniging DDV. Mindwize is gekeurd door het DDMA Privacy Waarborg en de DDV QuLS kwaliteitszegel op haar omgang met en verwerking van persoonsgegevens.

Mindwize is verder lid van het Instituut Fondsenwerving (IF) en sponsor van het Vakblad Fondsenwerving.

Jeanette Eesmann

Directeur Jeanette Eesmann-Foster is ambassadeur van het International Fundraising Congress in Noordwijkerhout (IFC).

 

Maatschappelijk verantwoord ondernemen