Charity Awards 2013


Maar liefst 240 goede doelen hebben zich ingeschreven voor de derde editie van de NRC Charity Awards.

Goede doelen die staan ingeschreven bij de Kennisbank Filantropie konden tot 6 juli hun beste advertentie insturen. Een publieks- en een vakjury zullen een prijs toekennen ter waarde van maximaal € 300.000. Iedereen die via de site nrccharityawards.nl een stem uitbrengt, maakt kans op een iPad. Stemmen kan tot en met vrijdag 13 september 2013, ook via de mobiele website.

”Met de NRC Charity Awards wil NRC Media zowel grote als kleinere goede doelen ondersteunen bij het bereiken van bestaande en nieuwe donateurs, vrijwilligers en ambassadeurs,” aldus Jan van der Marel, directeur-uitgever NRC Media.

De publieksprijs wordt uitgereikt aan het goede doel dat volgens het publiek de meest indrukwekkende advertentie ingestuurd heeft. De vakjury prijs wordt uitgereikt aan de inhoudelijk en visueel beste advertentie. Experts uit het communicatie vak, fotografen en journalisten zullen de inzendingen beoordelen op vormgeving, beeldgebruik en impact.

De winnaars van zowel de vakjury prijs als de publieksprijs worden 18 september 2013 bekend gemaakt. Zij mogen dan hun NRC Charity Award in ontvangst nemen en ontvangen daarbij advertentieruimte in NRC Handelsblad en nrc.next ter waarde van maximaal € 300.000,-.

In 2012 was ”Het best bewaarde supermarktgeheim” van Wakkerdier de winnaar van de publieksprijs. Welk goed doel mag wat jou betreft dit jaar winnen?

Nieuws voor fondsenwervers

Wil je regelmatig tips en nieuws over het werven en behouden van donateurs ontvangen? Abonneer je dan nu op onze nieuwsbrief of volg ons op Facebook.

 

 

Wij gaan er van uit dat als u onze website bezoekt, u akkoord gaat met het gebruik van deze cookies. meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close