De juiste doelgroep vinden voor een koude mailing? Listbroking via Mindwize

De juiste doelgroep vinden voor een koude mailing? Listbroking via Mindwize

Listbroking – het targeten van doelgroepen voor koude mailings – is een vak apart. Het is continu op de hoogte zijn van het aanbod op de markt; het is inkopen en onderhandelen; het is uitgebreide analyses maken; het is kennis blijven opdoen over de veranderende wetgeving op het gebied van privacy; maar het is voornamelijk LEUK! Althans, als je het aan de Listbrokers van Mindwize vraagt.

20 jaar ervaring

Al 20 jaar verzorgt Mindwize Listbroking voor een diversiteit aan goede doelen en heeft op deze manier al menig organisatie van de grond af opgebouwd. In de loop van de jaren hebben we gezien hoe direct mail een steeds belangrijker aandeel heeft gekregen in de opbouw van een loyaal donateursbestand. Een solide achterban bestaande uit personen die zeer betrokken zijn bij het doel waar ze aan doneren, én dit ook jaren blijven doen. Waar vind je die adressen?

Dat is de vraag die de Listbroker zichzelf iedere keer stelt wanneer hij bezig is met het targeten van de juiste doelgroep voor een koude wervende mailing. Het werven van donateurs kost immers geld en een euro kun je maar één keer uitgeven.

De Listbrokers van Mindwize blikken niet alleen terug op het verleden bij het targeten van doelgroepen, maar ook opzij, naar resultaten van andere klanten en doelgroepen, én vooruit, naar trends die zich voordoen in de markt. De juiste doelgroep, in combinatie met een poststuk speciaal gericht op díe doelgroep, dat werkt! En dat zien we niet alleen terug in de responsresultaten van de mailing.

Listbroking als aparte dienst

We zien het ook terug in het aantal goede doelen dat steeds vaker Mindwize weet te vinden voor het bepalen van de juiste doelgroep voor wervende mailings. Zeker nu Mindwize sinds 1,5 jaar Listbroking ook als aparte dienst aan organisaties biedt. Lees hieronder hoe enkele gevestigde namen in de branche de samenwerking met de Listbrokers van Mindwize ervaren:

Helen van Winden, Hersenstichting Nederland:
“Al jaren adviseert Mindwize de Hersenstichting over prospectbestanden die wij voor onze mailing gebruiken. De afdeling List & Media bij Mindwize denkt goed met ons mee, doet voorstellen voor nieuwe lijsten die de Hersenstichting kan mailen en levert snel en netjes de bestanden. We zijn zeer tevreden over de respons op onze prospect mailings.”

Menno van Trooyen, Stichting DierenLot:
“Waarom Listbroking via Mindwize? Ze denken actief mee, hebben verstand van direct marketing en stellen het belang van de klant voorop.”

Ook benieuwd waar jouw toekomstige loyale donateurs zich bevinden? We komen graag langs om te kijken wat de mogelijkheden voor jouw organisatie zijn. Neem voor een afspraak contact op.

Nieuws voor fondsenwervers

Wil je regelmatig tips en nieuws over het werven en behouden van donateurs ontvangen? Abonneer je dan nu op onze nieuwsbrief of volg ons op Facebook.

 

Wij gaan er van uit dat als u onze website bezoekt, u akkoord gaat met het gebruik van deze cookies. meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close