Online marketing voor goede doelen

Online marketing voor goede doelen

Wij geloven in een betere, mooiere wereld! Daarom willen we non-profit organisaties helpen met groeien. Dit doen we door 20 jaar ervaring in fondsenwerving te combineren met de laatste kennis van wat werkt in de online marketing.

De drie thema’s werving, conversie en loyaliteit staan centraal in ons online marketing plan. Zo helpen we bij het bereiken van de juiste doelgroep(en), het werven van meer verkeer, het realiseren van betere conversie en het behouden van uw relaties.

Hoe pakken we het aan?

Wij geloven dat je online marketing het beste onder de knie krijgt door het gewoon te dóen! En niet door uitvoerige plannen en lange overlegtrajecten. Aan de slag dus! Het ideale proces staat hier onder. Maar belangrijker dan het proces is volgens ons dat de klant centraal staat, en dat we luisteren naar de wensen en behoeften van de klant of donateur.

Online Marketing scan

We beginnen met een scan van uw (online) marketing omgeving. Een scan bestaat uit luisteren, kijken, vragen stellen, analyseren. Het resultaat is een overzicht van knelpunten en aanbevelingen. De aanbevelingen vertalen we naar een plan van aanpak met duidelijke prioriteiten.

Strategische sessie

De klantcontactstrategie kan gericht zijn op het genereren van leads, op conversie, of juist op klantbehoud, of het terugwinnen van ex-klanten.
We bepalen de prioriteit, benoemen kpi’s en stellen doelen vast, zodat we het effect van de inspanningen kunnen meten.

Bouwen van de middelen

De volgende stap is het ontwerpen, bouwen en implementeren van webformulieren, e-mails, nieuwsbrieven, adwords advertenties, enz. Maar ook het inrichten van customer journeys in het campagneplatform.

Klantprofielen defineren

Met online klikgedrag bouwen we klantprofielen op. Daarmee is het eenvoudig mogelijk om uw boodschap te differentiëren en maatwerk te bieden. Relevante content is een voorwaarde voor marketingsucces.

Monitoren en optimaliseren

We richten een KPI-dashboard in en monitoren alle activiteiten. Indien nodig sturen we bij, en optimaliseren door middel van A/B testen.

Interesse in onze online marketing aanpak?

Neem dan contact met ons op of bel Marieke en we plannen een afspraak in. We helpen u graag met uw online marketing.

 

Marieke Sassen - Account Manager

Marieke Sassen Account Manager

Voor meer informatie kun je haar bellen op onderstaand nummer.

Bel 023 - 567 7000

Wij gaan er van uit dat als u onze website bezoekt, u akkoord gaat met het gebruik van deze cookies. meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close