Profiteer van meer dan 20 jaar ervaring.

cases

Werving voor Amref Flying Doctors

Zonder giften van trouwe donateurs kan de stichting Amref Flying Doctors haar werk niet doen. Het aantal gevers moest dus worden uitgebreid. En niet voor één jaar, maar voor tien op z’n minst. Als antwoord op deze uitdaging, ontwikkelde Mindwize een duurzaam wervingsprogramma, gebaseerd op een strategie die jaren meekon. Om de juiste match te....

Lees meer

diensten

Stopperadvertenties

Maximaal bereik, minimale kosten. Een stoppercampagne kan ingezet worden als ondersteunend middel bij zowel offline als online campagnes. Een stopper is een prima aanjager om leads te genereren en mensen naar een (actie)website te loodsen. Een stoppercampagne kan bovendien doorlopend worden ingezet om meer aandacht te verkrijgen bij donateurs en prospects. Wil je meer weten....

Lees meer

diensten

Nalatenschap campagne

Mensen die geld nalaten, willen dat het goed terechtkomt. Goede doelen komen dan ook vaak voor in een testament. Met dit geld bouwen organisaties als die van jou aan een mooiere wereld. Maar hoe krijg je die top-of-mind-positie? En hoe doe je dat op een integere manier? Mindwize weet hoe je deze specifieke groep van....

Lees meer

diensten

Medium High donors

De missing middle in je fondsenwervingsprogramma. Wat houdt de kleinere donateurs tegen om meer te geven? Hoe verhouden donateurs zich tot een non-profit? Waarom is het wijs om juist te investeren in medium high donors. We hebben ervaren dat met name donateurs uit deze groep bereid zijn om meer te gaan geven en op termijn....

Lees meer

diensten

Wealth overlay

Donateurs verschillen. Niet alleen in achtergrond en interesses, maar ook in bestedingsruimte. En mensen die meer binnenkrijgen, hebben de mogelijkheid om meer te doneren. Om die mensen te vinden, heeft Mindwize de Wealth Overlay ontwikkeld. Dankzij deze techniek filteren we de meer vermogende donateurs uit je donateurs bestand. Het resultaat is een lijst met geïnteresseerde mensen....

Lees meer

diensten

Donor care

Fullservice databasemanagement voor een optimaal relatiebeheer. Fondsenwerving kent talloze facetten: data entry, donor care, databeheer, opslag, rapportages, ontdubbelen, selecties… Om de donateurs optimaal te servicen en relaties uit te bouwen, zul je als non-profit je database op orde moeten hebben – en alles wat daarbij komt kijken. Data zijn belangrijk en worden steeds belangrijker. Kwalitatief hoogwaardige....

neem contact op

diensten

Strategie en analyse

We helpen fondsenwervers om van jouw losse giftgevers waardevolle relaties te maken. Dat vraagt om een doeltreffende strategie en een gedegen analyse. Gezamenlijk zullen we een groot aantal strategische vragen beantwoorden. De antwoorden zijn voer voor analyse. Als we de doelgroep in kaart hebben en de mensen kennen die jouw organisatie een of meer keren financieel....

Lees meer

diensten

Listbroking

Er zijn honderden adressenbestanden beschikbaar in Nederland. Maar welke moet je kiezen, als je fondsenwerver bent en nog niet helemaal thuis bent in data? Gelukkig gaat Mindwize al wat jaren mee. We kennen de non-profit sector als geen ander. We weten welke bestanden interessant kunnen zijn voor de campagnes die jij wilt lanceren. We zijn....

Lees meer

diensten

Geïntegreerde Fondsenwerving

We maken veelvuldig gebruik van direct mail. En nog steeds met succes. Want direct mail blijft de stevige basis waarop we verder bouwen. Met behulp van advertenties bijvoorbeeld en radio. Maar ook met online campagnes, sociale media en sms-acties..

Lees meer

cases

Werven voor Mercy Ships

De vraag was helder: wat is de meest effectieve manier om nieuwe donateurs te werven? Om de vraag net zo helder te kunnen beantwoorden, begonnen we een uitgebreid onderzoek. We analyseerden de markt, de mogelijke doelgroepen van Mercy Ships en hun favoriete mediakanalen. We bezochten de sociale groepen waar de potentiële donateurs zich bevonden. We lazen....

Lees meer

cases

Direct mail is de basis van crossmediale campagne

Om onderzoek te financieren, helpen we het ParkinsonFonds met een continue stroom van donaties. Al meer dan 15 jaar beheren we de database en ontwikkelen we voor deze mooie stichting de wervings- en behoud strategieën. Die we steeds vaker cross mediaal inzetten. Direct mail als basis We maken veelvuldig gebruik van direct mail. En nog....

Lees meer