Wij geloven in waardevolle relaties

DIRECT MAIL IS DE BASIS VAN CROSSMEDIALE CAMPAGNE
‘PARKINSON KAN IEDEREEN TREFFEN’

Trillen, stijve armen en benen, verkramping. Ruim 55.000 Nederlanders hebben Parkinson. De missie van het ParkinsonFonds is om deze ingrijpende ziekte te voorkomen of te genezen. Daarom zamelt het ParkinsonFonds geld in voor onderzoek. We helpen het ParkinsonFonds al jaren met het werven en binden van donateurs. En dat doen we steeds meer vanuit een geïntegreerde visie.

 

Om onderzoek te financieren, helpen we het ParkinsonFonds met een continue stroom van donaties. Al meer dan 15 jaar beheren we de database en ontwikkelen we voor deze mooie stichting de wervings- en behoud strategieën. Die we steeds vaker cross mediaal inzetten.

Direct mail als basis

We maken veelvuldig gebruik van direct mail. En nog steeds met succes. Want direct mail blijft de stevige basis waarop we verder bouwen. Met behulp van advertenties bijvoorbeeld en radio. Maar ook met online campagnes, sociale media en sms-acties. We geloven dat geïntegreerd campagne voeren betere resultaten oplevert.

Om een breed publiek aan te spreken, hebben we recentelijk een campagne ontwikkeld met de pay-off ‘Iedereen kan door Parkinson getroffen worden’, waarbij we naast direct mail ook insertcampagnes hebben gedaan, stopperadvertenties, radio, online, telemarketing en Facebookcampagnes.

 

Ingezette Middelen

 

Wederom bleek dat direct mail het werkpaard is van een succesvolle campagne. Wat we ook zagen, was dat de verschillende elementen van de campagne elkaar versterken, mits je de boodschap consequent houdt over alle kanalen heen. En je tijdens de campagne blijft aanscherpen waar nodig.

We voegden advertenties, social media en zelfs sms-acties toe
Over ons - Mindwize - Jeanette Eesmann Foster

Jeanette Eesmann – Directeur

Je kunt haar bereiken op 06 51788403 of op 023-5677000.

Bel 023 - 567 7000