Online leadgeneratie

Veel goede doelen laten de kansen van online leadgeneratie liggen

Hoe je deze nieuwe manier van fondsenwerving effectief inzet

Online leadgeneratie, het wordt ook steeds populairder onder fondsenwervers. Wij vinden dit fantastisch! Deze nieuwe manier van fondsenwerving biedt veel kansen. De essentie? Mensen betrekken bij je goede doel en trouwe donateurs van hen maken. Jammer genoeg maken veel goede doelen nog geen gebruik van alle kansen die leadgeneratie biedt.

Leadgeneratie voor goede doelen
Vandaag bekijk je een video op Facebook over dierenleed. Morgen zie je een advertentie van een goed doel voor dierenrechten om een petitie te tekenen, brochure te downloaden of een quiz te doen – iets waarmee de organisatie aan jouw contactgegevens kan komen. Hiermee ben jij een lead geworden. Het goede doel kan jou bereiken. Met een vraag, een aanbod of een dienst.

Leer van drie succesvolle praktijkvoorbeelden in ons whitepaper over Online leadgeneratie.

Download whitepaper

Bekijk hier onze succesvolle leadgeneratiecampagne voor Mercy Ships Zweden

 

Voorbeeld case Facebook L

 

Wil je ook leadgeneratie gaan testen voor jouw organisatie?

Neem contact op met James Herlihy via james.herlihy@mindwize.nl of bel hem op: 06-50005869.

Heb je vragen over online leadgeneratie?

Neem contact op met James Herlihy via james.herlihy@mindwize.nl of bel hem op: 06-50005869.

Meer fondsenwervings-blogs

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Ontvang elke maand fondsenwerving tips in je inbox.