Vacature
Manager Callcenter Outbound (Socialcall)

Word jij onze Manager Callcenter Outbound?

Hoofddorp | Tijdelijk (met kans op verlenging) | 6 maanden | 24 – 32 uur | € 5.000 – € 5.500 afhankelijk van ervaring | Gloednieuw pand naast het station van Hoofddorp

Aan de slag als Manager Callcenter Outbound bij een bedrijf dat volop in ontwikkeling is? Wij zijn een internationale organisatie die zich richt op het werven van fondsen voor goede doelen en non-profitorganisaties, zoals Amnesty International, KiKa, Trombosestichting Nederland, Hersenstichting en Stichting ParkinsonFonds. Wij willen impact maken, en daar hebben we jou bij nodig. We beloven onze klanten zo hoog mogelijke structurele giften en loyale donateurs. Dat moet jouw team elke campagne weer waarmaken.

Solliciteer direct!

Doing good starts with great minds!

Dit vind je leuk om te doen

Als Callcenter Manager Outbound bij Socialcall stuur je een toegewijd team aan, voornamelijk bestaande uit 50+ medewerkers die zich met hart en ziel inzetten voor het goede doel. Jij zorgt ervoor dat de doelstellingen van zowel Socialcall als haar klanten worden behaald en weet precies hoe je mensen motiveert om het beste uit zichzelf te halen. Jij weet als geen ander hoe outbound sales werkt en zorgt dat elke campagne het maximale rendement oplevert.

  • Je bent eindverantwoordelijk voor het realiseren van de doelstellingen van Socialcall en haar opdrachtgevers, waarbij je altijd oog hebt voor de perfecte balans tussen kwaliteit en resultaat.
  • Commercieel inzicht is belangrijk. Je weet de balans tussen genoeg agents en genoeg werk goed in de gaten houden.
  • Met jouw ervaring, zorg je voor het bepalen en behalen van KPI’s, waarbij je altijd oog hebt voor kwaliteit én resultaat, daarbij houd je de kosten scherp in de gaten.
  • Je bent continu bezig met het optimaliseren van processen en zorgt ervoor dat het team van ca. 35 medewerkers zo efficiënt mogelijk werkt. Daarnaast weet je deze verbeteringen op een duidelijke en ondersteunende manier aan het team over te brengen en te implementeren.
  • Je volgt de laatste trends en ontwikkelingen in telemarketing op de voet en speelt hierop in, zodat we altijd voorop blijven lopen.
  • Je levert heldere input voor de financiële rapportages en zorgt voor duidelijke communicatie richting onze opdrachtgevers.

Ben jij klaar om een team te leiden dat elke dag het verschil maakt voor het goede doel én om te zorgen dat wij blijven groeien? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Herken jij jezelf hierin?

Jij weet inspirerend leiding te geven en bent van nature besluitvaardig. Geen dag is hetzelfde en het is belangrijk dat je snel kunt schakelen en de juiste prioriteiten weet te stellen. Er lopen altijd meerdere campagnes tegelijk, waardoor het van belang is dat je prioriteiten weet te stellen waarbij je altijd oog houdt voor de kleinste details (first time right).

Jouw nieuwe werkplek is bruisend en soms hectisch. Hier krijg jij juist energie van! Bovendien weet je veranderingen te faciliteren en ben je resultaatgericht. Verder:

  • Heb je minstens 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie als Callcenter Manager Outbound
  • Moet je snel kunnen analyseren, beslissingen nemen en organiseren om het beste resultaat voor een campagne te behalen, en daarnaast weet je hoe je een effectief script schrijft.
  • Heb je kennis van verkopen, sales en outbound bellen
  • Heb je kennis van doelgroepen en relevante wetgeving
  • Heb je uitstekende communicatievaardigheden in zowel Nederlands als Engels

Sollicitatieproces

Je solliciteert
Superleuk dat je interesse hebt in de vacature, we bekijken jouw sollicitatie zorgvuldig en laten binnen één werkweek weten of we je uitnodigen voor een gesprek.

Het eerste contact
Wij bellen je op om het eerste gesprek in te plannen. Tijdens dit gesprek kunnen we elkaar alvast kort leren kennen en vragen we naar jouw verwachtingen op bijvoorbeeld het gebied van salaris. Dit doen we om verwachtingen helder te krijgen

Elkaar in het echt (digitaal) ontmoeten
Het eerste gesprek vindt plaats op kantoor of via Teams. We gaan in op jouw vaardigheden en werkervaringen en uiteraard vertellen wij jou graag meer over de functie en Mindwize als bedrijf.

Het tweede gesprek
Voelt het aan beide kanten goed? Dan willen we je uitnodigen voor een tweede gesprek.

Wederzijds impact maken?
Voelen we beiden dat we samen impact kunnen maken, dan heten we je graag welkom bij Mindwize!

Solliciteren

Wil je meer weten over deze baan?

Spreekt deze functie je aan, solliciteer dan vandaag nog op jobsearch@mindwize.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs.

Over Socialcall

Socialcall is een gespecialiseerd callcenter dat telemarketingdiensten aanbiedt voor goede doelen. We richten ons op fondsenwerving en werken met ervaren fondsenwervers die in staat zijn om betekenisvolle gesprekken aan te gaan en sterke relaties met donateurs op te bouwen. Socialcall werkt samen met organisaties zoals Amnesty International, Aidsfonds en de Hersenstichting en helpt hen om donaties te vergroten en bewustwording te creëren rondom belangrijke maatschappelijke thema’s. In jouw werk draag je hier elke dag aan bij. Daar zijn je collega’s bevlogen over. Jij ook?

Vragen over deze vacature?

Neem dan contact op via 023 56 77 000 of per e-mail naar jobsearch@mindwize.nl